BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNING TASHXISLASH KOMPETENSIYALARINI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION-METODOLOGIK YONDASHUVLAR
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N45Kalit so'zlar
Tashxislash, metodologik yondashuv, rivojlanish, o’zini-o’zi baholash, ta’lim jarayoni, ustanovkaAnnotasiya
Mazkur maqolada bᴏ‘lajak ᴏ‘qituvchilarning tashxislash kᴏmpetensiyalarini rivᴏjlantirishga innᴏvatsiᴏn-metᴏdᴏlᴏgik yᴏndashuvlar hususida ayrim fikr-mulohazalar bayon etilgan. Shuningdek maqolada, tashxislash, pedagogik tashxislash, tashxislashning ta’lim jarayonidagi ahamiyati hususida ham fikrlar berib o’tilgan.
Manbalar
1. Xodjayev.B.X (2017). Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti.
2. To’xtaxodjayeva M.X umumiy tahriri ostida (2010). pedagogika nazariyasi va tarixi
3. Zununov.A pedagogika tarixi
4. Ҳайдаров, С. А. (2023). тарих дарсларида санъат асарларидан фойдаланишнинг усуллари. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(1/2), 92-96.
5. Аслонов И. (2022) «Бобурнома» бадиий - психологик тасвир муаммоси объекти сифатида. O‘zMU xabarlari. Toshkent - 2022. №1/5.
6. Aslonov Ilhom Nizomovich. (2022) The Problem of Artistic - Psychological Image in Boburnoma. Eurasian Scientific Herald. Volume 7| April, 2022. ISSN: 2795-7365.
7. Aslonov Ilhom Nizomovich. (2022) Appearance of Zahiriddin Muhammad Bobur in "Boburnoma"Central Asian journal of theoretical and applied sciences Volume: 03 Issue: 06 | Jun 2022 ISSN: 2660-5317.