МАРКАЗИЙ ОСИЁ МИНТАҚАСИДА ЗИЁРАТ ТУРИЗМИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА МУҚАДДАС ҚАДАМЖО ВА ЗИЁРАТГОҲЛАРНИНГ ЎРНИ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N05Ключевые слова:
Марказий Осиё, туризм, зиёратгоҳлар, қадамжо, анъана, қадрият, глабаллашув жараёнлари, зиёрат маросимлари, миллат, зиёрат туризми.Аннотация
Мазкур мақолада Марказий Осиё муқаддас қадамжо ва зиёратгоҳлариниг ўзига хос томонлари, зиёрат маросимларидаги умумийлик ҳамда бугунги кунда зиёрат маросимларидаги ўзгаришлар ёритиб берилган. Шунингдек, зиёрат туризмини ривожлантиришда зиёратгоҳларни ўрни ва аҳамияти таҳлил этилган. Сўнгги йилларда зиёрат туризми йўналишида саёҳат қилувчилар сони ошиб бормоқда. Марказий Осиё мамлакатлари ҳам ўзига хос, бетакрор қадамжо ва зиёратгоҳларга эга бўлиб, христиан, ислом ва буддавийлик дини зиёратчилари учун зиёрат турларини ташкил этиш долзарб вазифалардан бири ҳисобланади.
Библиографические ссылки
1. Житенев С.Ю. Паломничество как религиозное наследие // Журнал Института наследия, 2015/1 [Электронный ресурс]. — URL: http://nasledie-journal.ru/ru/ journals/2.html.
2. Киютин В.Г. ИК-технологии в государственном управлении: горизонты развития. — Бишкек, 2015.С.-121-124.
3. Иманалиев К. ( 2009). Кыргызстан: национальный путь (в поисках самоидентификации). Бишкек, 2009. С.-57.
4. Бакина Н.С. (2012). История средневекового Казахстана. Алмата. С.-159.
5. Байпаков К. (2007).Великий Шелковый путь (на территории Казахстана). Алмата. С.477.
6. Жумаева Ш.Б. Буюк ипак йўлидаги зиёратгоҳ тарихи //”UzBridge” электрон журнали, №2.06.2020.92-99-б.