НАУЧНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ УЧЕНИЯ АЛЬ-ХАКИМА АТ-ТЕРМИЗИ

Авторы

  • Нуриддин Ачилов

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N64

Ключевые слова:

хакимия, единый дур, определение нации, Захир, суфийская секта, просвещение, просвещение.

Аннотация

В статье анализируется изучение аль-Хакима ат-Тирмизи в нашей стране, описываются учёные и их содержание. Также описан анализ жизни и творчества Алломы.

Библиографические ссылки

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining “2022 — 2026 yillarga moʻljallangan yangi Oʻzbekistonning taraqqiyot strategiyasi” toʻgʻrisidagi PF-60-son Farmoni. -Toshkent sh., 2022-yil 28-yanvar.

Tursunov S., Murtazoyev B. Termiziylarning ilmiy tafakkuri. — T.: “Oʻzbekiston”, 2016. — 280 b.

Attor Fariduddin. Tazkirat ul-avliyo. — T.: “Gʻafur Gʻulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi”, 2013. — 464 b.

Navoiy Alisher. Nasoyim ul-muhabbat // Mukammal asarlar toʻplami. XX jildlik, 17-jild. — T.: “Fan”, 2001. — 534 b.

Abu Muhsin Muhammad Boqir ibn Muhammad Ali. Bahouddin Balogardon. — T.: “Yozuvchi”, 1993. — 208 b.

Abdugafforovich A. N. Scientific theory of al-khakim at-termezi //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. – 2019. – Т. 2019.

Achilov N.A. Al-Hakim at-Termiziy asarlari vositasida talabalarda maʼrifatparvarlik fazilatlarini rivojlantirish texnologiyasi. Ped.fan.boʻy.fal.dok. ... diss. – Termiz, 2020. — 173 b.

Termiziy al-Hakim. Saraxs ahli soʻragan masalalar. Kasbning bayoni // Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf tarjimasi. — T.: “Hilol-Nashr”, 2017.- 160 b.

Choriyev Z., Annayev T., Murtazoyev B, Annayev J. Al-Hakim at-Termiziy. — T.: “Yangi asr avlodi”, 2008. – 150 b.

Achilov N.A. Al Hakim at-Termiziyning ilmiy merosidan pedagogik jarayonda foydalanish //Mugʻallim hem uzliksiz bilimlendirioʻ. -Nukus. -2019.-5-son. –B.17.

Загрузки

Опубликован

2024-01-06

Как цитировать

Ачилов, Н. (2024). НАУЧНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ УЧЕНИЯ АЛЬ-ХАКИМА АТ-ТЕРМИЗИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/2). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N64