PROFESSIONAL CAPACITY DEVELOPMENT OF STUDENTS ON THE BASIS OF AN INTERDISCIPLINARY INTEGRATION APPROACH IN THE SYSTEM OF MEDICAL EDUCATION

Authors

  • Shakhnoza Khamdamova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N51

Keywords:

integral profile, complex, object, bioethics, literary, journalistic, scientific, knowledge, skill, qualification.

Abstract

The integration of English language instruction with a Latin course is a bridge to foreign language learning in medical education. At the same time, both languages at the same time implement the professional direction of teaching and increase motivation. Bilingualism is the basis for learning and using medical terminology not only during the educational process, but also in the further professional activity of the doctor. This allows students to acquire language competence, a certain level of which is to use a foreign language in professional activities and self-education. Bilingualism in medical higher education institutions also has a cultural dimension. Language is a cultural phenomenon, which performs not only cognitive, but also educational and educational functions.

References

Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 б

Аверин В. A. "Инсон тараққиёти психологиясининг интегратив ёндашуви ва тамойиллари". Таълимдаги инсон психологияси. 2019; Т. 1, №. 3: 240–241б

Гревцева Г. Я., Котлярова И. O., Сериков Г. Н., Фахрутдинова А. В., Циулина М. В. “Талабаларни касбий инновацияларга тайёрлашга методик ёндашувлар”. Томск Давлат университети ахборотномаси. 2021; № 462: 182 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б

Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 – 25. Соколова В. A., Титова Ю.В. “Касбий фаолиятда чет тилини ўқитишда интегратив ёндашув”. Россияда олий таълим. 2021; № 10: 78 – 86. Гревцева Г. Я., Котлярова И. O., Сериков Г. Н., Фахрутдинова А. В., Циулина М. В. “Талабаларни касбий инновацияларга тайёрлашга методик ёндашувлар”. Томск Давлат университети ахборотномаси. 2021; № 462: 181 – 191

Кленова В. A. оператив жарроҳликни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени. 2018. № 1(20): 61 – 63 б. Филиппова Е. O., Полякова Н. E. илмий тиббий матнларни инглиз тилидан рус тилига таржима қилишда трансформациялардан фойдаланиш. ЦБУ ахборотномаси. 2016; № 2 (167): 87 – 91б.

Долгополова К. В. "Нoрмал ва топографик анатомияни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени" 2017; № 4 (19): 10 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б; Кленова В. A. оператив жарроҳликни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени. 2018. № 1(20): 61 – 63 б; Филиппова Е. O., Полякова Н. E. илмий тиббий матнларни инглиз тилидан рус тилига таржима қилишда трансформациялардан фойдаланиш. ЦБУ ахборотномаси. 2016; № 2 (167): 87 – 91б.

Николаева Т. Я., Чугунова С. A., Конникова Э. Э. "Неврологияда ўқитишнинг интерактив усуллари". M. K. Аммосов номидаги шимоли-Шарқий Федерал университет бюллетени. Серия: Тиббиёт Фанлари. 2017; № 1(06): 57 б

Маслова Н. Н., Сниткина Н. Н., Писина А. M., Кислякова Е. A. ва ҳоказо. "Неврологияда интерактив технологиялардан фойдаланиш имкониятлари". Смоленск Тиббиёт Алманахи. 2016; № 2:11, 184 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б; Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 – 25; Аверин В. A. "Инсон тараққиёти психологиясининг интегратив ёндашуви ва тамойиллари". Таълимдаги инсон психологияси. 2019; Т. 1, Но. 3: 240-248; Маслова Н. Н., Сниткина Н. Н., Писина А. M., Кислякова Е. A. ва ҳоказо. "Неврологияда интерактив технологиялардан фойдаланиш имкониятлари". Смоленск Тиббиёт Алманахи. 2016; № 2:11, 184 б

Миттер В. “Кўп маданиятли таълим ва фанлараро ёндашув” / / истиқболлар.1993.- №1. 45б

Фахрутдинова А. В. "Халқаро интеграция шароитида ўқув фанининг ўқув компонентини актуаллаштириш (чет тилини ўқитиш мисолида)" / / материаллар тўплами 25 б

Халқаро илмий-амалий конференция: замонавий дунёда чет тиллари.- 2011.- Қозон: инновацион технологиялар маркази.- 392-396 б

Published

2024-01-31

How to Cite

Khamdamova, S. (2024). PROFESSIONAL CAPACITY DEVELOPMENT OF STUDENTS ON THE BASIS OF AN INTERDISCIPLINARY INTEGRATION APPROACH IN THE SYSTEM OF MEDICAL EDUCATION. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(1). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N51