РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ПОТЕНЦИАЛА СТУДЕНТОВ НА ОСНОВЕ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНОГО ИНТЕГРИРОВАННОГО ПОДХОДА В СИСТЕМЕ МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Авторы

  • Шахноза Хамдамова

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N51

Ключевые слова:

интегральный профиль, комплекс, объект, биоэтика, литературный, публицистический, научный, знание, умение, квалификация.

Аннотация

Интеграция обучения английскому языку с курсом латыни является мостом к изучению иностранного языка в медицинском образовании. При этом оба языка одновременно реализуют профессиональную направленность обучения и повышают мотивацию. Билингвизм является основой изучения и использования медицинской терминологии не только в ходе учебного процесса, но и в дальнейшей профессиональной деятельности врача. Это позволяет студентам приобрести языковую компетенцию, определенный уровень которой заключается в использовании иностранного языка в профессиональной деятельности и самообразовании. Двуязычие в медицинских вузах имеет и культурное измерение. Язык – явление культуры, выполняющее не только познавательную, но и образовательную и воспитательную функции.

Библиографические ссылки

Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 б

Аверин В. A. "Инсон тараққиёти психологиясининг интегратив ёндашуви ва тамойиллари". Таълимдаги инсон психологияси. 2019; Т. 1, №. 3: 240–241б

Гревцева Г. Я., Котлярова И. O., Сериков Г. Н., Фахрутдинова А. В., Циулина М. В. “Талабаларни касбий инновацияларга тайёрлашга методик ёндашувлар”. Томск Давлат университети ахборотномаси. 2021; № 462: 182 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б

Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 – 25. Соколова В. A., Титова Ю.В. “Касбий фаолиятда чет тилини ўқитишда интегратив ёндашув”. Россияда олий таълим. 2021; № 10: 78 – 86. Гревцева Г. Я., Котлярова И. O., Сериков Г. Н., Фахрутдинова А. В., Циулина М. В. “Талабаларни касбий инновацияларга тайёрлашга методик ёндашувлар”. Томск Давлат университети ахборотномаси. 2021; № 462: 181 – 191

Кленова В. A. оператив жарроҳликни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени. 2018. № 1(20): 61 – 63 б. Филиппова Е. O., Полякова Н. E. илмий тиббий матнларни инглиз тилидан рус тилига таржима қилишда трансформациялардан фойдаланиш. ЦБУ ахборотномаси. 2016; № 2 (167): 87 – 91б.

Долгополова К. В. "Нoрмал ва топографик анатомияни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени" 2017; № 4 (19): 10 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б; Кленова В. A. оператив жарроҳликни ўрганиш жараёнида хорижий терминология. Челябинск вилояти ёш олимлар ва мутахассислар Кенгашининг бюллетени. 2018. № 1(20): 61 – 63 б; Филиппова Е. O., Полякова Н. E. илмий тиббий матнларни инглиз тилидан рус тилига таржима қилишда трансформациялардан фойдаланиш. ЦБУ ахборотномаси. 2016; № 2 (167): 87 – 91б.

Николаева Т. Я., Чугунова С. A., Конникова Э. Э. "Неврологияда ўқитишнинг интерактив усуллари". M. K. Аммосов номидаги шимоли-Шарқий Федерал университет бюллетени. Серия: Тиббиёт Фанлари. 2017; № 1(06): 57 б

Маслова Н. Н., Сниткина Н. Н., Писина А. M., Кислякова Е. A. ва ҳоказо. "Неврологияда интерактив технологиялардан фойдаланиш имкониятлари". Смоленск Тиббиёт Алманахи. 2016; № 2:11, 184 б

Агарагимова В. K., Абдулаев М. A., Амамбаева Н. С., Амчиславская Е. Ю. ва ҳоказо. "Бакалавриат, магистратура, аспирантларни замонавий ижтимоий-маданий воқеликка асосланган келажакдаги касбий фаолиятни амалга оширишга тайёрлаш". Москва, 2021 йил. 119 б; Сизганова Е. Ю. “Тадқиқот машғулотларида интегратив ёндашувни амалга ошириш”. Норвегия халқаро фанни ривожлантириш журнали. 2018; № 17: 23 – 25; Аверин В. A. "Инсон тараққиёти психологиясининг интегратив ёндашуви ва тамойиллари". Таълимдаги инсон психологияси. 2019; Т. 1, Но. 3: 240-248; Маслова Н. Н., Сниткина Н. Н., Писина А. M., Кислякова Е. A. ва ҳоказо. "Неврологияда интерактив технологиялардан фойдаланиш имкониятлари". Смоленск Тиббиёт Алманахи. 2016; № 2:11, 184 б

Миттер В. “Кўп маданиятли таълим ва фанлараро ёндашув” / / истиқболлар.1993.- №1. 45б

Фахрутдинова А. В. "Халқаро интеграция шароитида ўқув фанининг ўқув компонентини актуаллаштириш (чет тилини ўқитиш мисолида)" / / материаллар тўплами 25 б

Халқаро илмий-амалий конференция: замонавий дунёда чет тиллари.- 2011.- Қозон: инновацион технологиялар маркази.- 392-396 б

Загрузки

Опубликован

2024-01-31

Как цитировать

Хамдамова, Ш. (2024). РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ПОТЕНЦИАЛА СТУДЕНТОВ НА ОСНОВЕ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНОГО ИНТЕГРИРОВАННОГО ПОДХОДА В СИСТЕМЕ МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(1). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I1Y2024N51