ПРЕИМУЩЕСТВА ВНЕДРЕНИЯ СЕМЕЙНОГО, СОСЕДСКОГО И ШКОЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА В БУДУЩИХ УЧИТЕЛЯХ

Авторы

  • Акром Салимов

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N72

Ключевые слова:

соседство, школа, семья, образование, сообщество, государство, нравы, этика, здоровая окружающая среда, благополучие, учитель, сотрудничество.

Аннотация

В данной статье подчеркивается важность сотрудничества семьи, махалля и школы для будущих учителей. При формировании любого государства особое внимание уделяется вопросам правильной организации семьи, махалля и школьной системы, что позволит вывести государство и общество из кризиса. Будущим учителям даются предложения и рекомендации, которые адекватно объясняют преимущества партнерства семьи, махалля и школы. Были высказаны мнения, что семья, махалля и школа являются важнейшими факторами правильного и разумного управления цифровым миром во всех сферах человеческой деятельности.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги қонуни. - // Халқ сўзи, 2020 йил 24 сентябрь, №202 (7704).

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони.

Мирзиёев Ш. Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигининг гарови. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Ўзбекистон Конституцияси қабул қилинганининг 24 йиллигига бағишланган маросимдаги маърузаси. www.uza.uz. 07.01.2017й.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сон Фармони

Шавкат Мирзиёев: “Мактаб таълимини ривожлантирмасак, ёшларимиз шароит бор жойларга кетади”. https://kun.uz/53070317

Ўзбекистон Президенти Шавкат Мирзиёев ҳужжатли фильмда оиланинг ҳаётидаги ўрни ҳамда нима уни бахтли қилиши тўғрисидаги нутқидан.

йил 24 июнь.

Н.Н. Азизхўжаева. Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат. Тошкент: Ўзбекистон Ёзувчилар уюшмаси Адабиёт жамғармаси нашриёти. 2006 й. Мазкур ўқув қўлланмада таълимнинг моҳияти, тамойиллари ва мазмунининг асосий назариялари кўриб чиқилган.

D.A. Zmaranda, L.-L. Pop-Fele, C. Gyorödi, R. Gyorödi, G. “Pecherle Performancye Comparison of CRUD Methods using NET Object Relational Mappers: A Case Study”.

Темур тузуклари. Тошкен. Нашриёт манбаа бирлашмаси. – 1991.

Икромжон Иномов “Иқтисодий тарбия назарияси”. Тошкент. Тошкент Давлат Иқтисодиёт Университети. 2005. -248 б.

Авлиёқулов Н.Х., Мусаева Н.Н. Педагогик технология. Дарслик. -Т.: “Тафаккур бўстони”, 2012. 208 б.

А.Х Косимов., Ф.А Холикова. Педагогик маҳорат ва педагогик технологиялар фанидан маърузалар матни. Тошкент 2004.

https://yuz.uz/news/respublikamizda-oilalar-soni-nechta

Ўзбекистон Республикаси президентининг 2019 йил 20 августдаги “Мактаб таълимини ривожлантириш умумхалқ харакатига айланиши зарур. https://uza.uz/oz/politics/maktab-talimini-rivozhlantirish-umumkhal-arakatiga-aylanishi-23-08-2019

Загрузки

Опубликован

2024-03-31

Как цитировать

Салимов, А. (2024). ПРЕИМУЩЕСТВА ВНЕДРЕНИЯ СЕМЕЙНОГО, СОСЕДСКОГО И ШКОЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА В БУДУЩИХ УЧИТЕЛЯХ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(3). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N72