AXBOROT ERKINLIGI FALSAFIY TAHLILI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI7Y2024N14Kalit so'zlar
axborot erkinligi, harakat strategiyasi, matbuot, siyosiy partiyalar, televidenie, radio, jamoatchilik nazorati, veb-saytlar, iqtisodiyot, ommaviy axborot vositalari, davlat, ijtimoiy guruh, avtoritar nazariya, blogger.Annotasiya
Axborot erkinligi jamiyat taraqqiyotining eng muhim jihatlaridan biridir. Har qanday jarayonda xolis va to‘g‘ri so‘zlay olish tezkorlik, o‘ychanlik va katta mas’uliyatni talab qiladi. Maqolada O‘zbekistonda davlat hokimiyati organlari faoliyati ustidan jamoatchilik nazoratini o‘rnatish, televideniye, radio, matbuot va internet jurnalistikasini yanada rivojlantirish masalalari muhokama qilinadi.
Manbalar
1. Пармонов С. Эркинлик маданиятининг фалсафий муаммолари // Фалсафа ва ҳуқуқ. 2009 й. 1-сон. 27-бет.
2. Дўстмуҳаммад Х. Ахборот – мўъжиза, жозиба, фалсафа. Т.: “Янги аср авлоди” НММ, 2013. -12-бет.
3. Сайид Ҳ. Талаба-журналистга мактублар. – Т.: “Sano-Standart”, 2016. 68-бет.
4. Мўминов А. Ўзбекистон ахборотлашган жамият сари. Т.: “Turon zamin ziyo” нашриёти, 2013. 12-бет.
5. Дўстмуҳаммад Х. “Журналистнинг касб одоби муаммолари: назарий методологик таҳлил” (Монография) – Т.: “Янги аср авлоди”, 2007.
6. Баҳриев К. Журналистнинг ҳуқуқлари, мажбуриятлари ва масъулияти.-Т.: “Фан” нашриёти, 2000.
7. Popper, Karl Raimund, The open society and its cnemics. Princeton, N.,J., 1963.
8. “Общая теория государства и права”. Учебник под ред. В. В. Лазарева М., 1994.
9. Кин Джон. Средства массовой информации и демократия. – М.: Прогресс.1994. С.83.
10. Муратова Н. ОАВ тараққиётининг янги тенденциялари: конвергент медиа // Ўзбекистон матбуоти. 2014 йил 3-сон. 57-бет.
11. Saifnazarov, I., & Umarjonov, S. (2022). State and religion relations in New Uzbekistan. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2, 414-424.
12. Umarjonov, S. (2024). The role of emotional and rational knowledge in the epistemological teaching of Fakhr Ad-din al-Razi. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 4(21), 611-621