TA’LIM ANATOMIYASI: TIBBIYOT VA ZAMONAVIY TA’LIM O‘RTASIDAGI TAFOVUTNI BARTARAF ETISH

Mualliflar

  • Feruza Matyakubova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI7Y2024N38

Kalit so'zlar

Tibbiy ta’lim, Simulyatsiyaga asoslangan ta’lim, Raqamli platformalar, Muammoga asoslangan ta’lim (PBL), Kasblararo ta’lim (IPE), Pedagogik innovatsiyalar, Trening natijalari, Ta’lim strategiyalari.

Annotasiya

“Ta’lim anatomiyasi: Tibbiyot va zamonaviy ta’lim o‘rtasidagi tafovutni bartaraf etish” maqolasida zamonaviy pedagogik usullarning tibbiy ta’limga transformativ ta’siri ko‘rib chiqiladi. An’anaviy yondashuvlar tobora ko‘proq innovatsion strategiyalar bilan to‘ldirilmoqda yoki almashtirilmoqda, jumladan, simulyatsiyaga asoslangan ta’lim, raqamli platformalar, muammoli ta’lim (PBL) va kasblararo ta’lim (IPE). Ushbu tadqiqot zamonaviy metodologiyalar tibbiy o‘quv dasturlariga qanday kiritilganligi va ularning ta’lim natijalariga ta’sirini tahlil qilish uchun aralash usullardan foydalanadi. So‘rovlarning miqdoriy ma’lumotlari simulyatsiyaga asoslangan o‘rganish va raqamli platformalarning yuqori qabul qilish stavkalari hamda idrok etilgan samaradorligini ko‘rsatadi, klinik ko‘rsatkichlar va talabalarning faolligi yaxshilanganligi bilan bog‘liq. Intervyu va fokus-guruhlardan olingan sifatli tushunchalar ushbu yondashuvlar bilan bog‘liq foyda va muammolarni, jumladan, xarajat, foydalanish va amalga oshirish bilan bog‘liq masalalarni ta’kidlaydi. Ma’lumotlar ushbu ta’lim innovatsiyalaridan to‘liq foydalanish uchun strategik investitsiyalar va professor-o‘qituvchilarni rivojlantirish zarurligini ta’kidlaydi. Ushbu tadqiqot an’anaviy va zamonaviy ta’lim amaliyotlarini bog‘lash orqali tibbiy ta’limni optimallashtirish bo‘yicha qimmatli istiqbollarni taqdim etadi.

Manbalar

1. Kodirova, S., Mustaeva, G., & Mustaeva , . G. (2024). KLINIK MAShG‘ULOTLARDA INNVATSION TEXNOLOGIYANING O‘RNI VA AHAMIYATI. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 2(5), 73–76. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/32742

2. Aslanov Akmal Subxanovich, KASBIY NUTQNI RIVOJLANTIRISHDA MUHOKAMA MAVZULARINING LINGVISTIK AHAMIYATI , TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI: Vol. 3 No. 12 (2023): ТАЪЛИМ ВА РИВОЖЛАНИШ ТАҲЛИЛИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ

3. Barrows, H. S., & Tamblyn, R. M. (1980). Problem-Based Learning: An Approach to Medical Education. Springer Publishing Company.

4. Kirschner, P. A., Sweller, J., & Clark, R. E. (2006). Why minimal guidance during instruction does not work: An analysis of the failure of constructivist, discovery, problem-based, experiential, and inquiry-based teaching. Educational Psychologist, 41(2), 75-86.

5. Reeves, S., Pelone, F., Harrison, R., & Goldman, J. (2013). Interprofessional collaboration to improve professional practice and healthcare outcomes. Journal of Interprofessional Care, 27(3), 183-188

##submission.downloads##

Yuborilgan

2024-10-05

Nashr qilingan

2024-10-05

Qanday ko'rsatish

Matyakubova, F. (2024). TA’LIM ANATOMIYASI: TIBBIYOT VA ZAMONAVIY TA’LIM O‘RTASIDAGI TAFOVUTNI BARTARAF ETISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/7). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI7Y2024N38