РЕКЛАМАДА ИЛЛОКУЦИЯ ВА ПЕРЛОКУЦИЯНИНГ АМАЛГА ОШИШИДА БИЛБОРДЛАРНИ АҲАМИЯТИ (РЕКЛАМА БАННЕРЛАРИ МИСОЛИДА)

Mualliflar

  • Шохида Атаназарова

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N55

Kalit so'zlar

билборд, дипфейклар, иллокуция, перлокуция реклама матнлари, рангли гамма, композиция, потенциал мижозлар.

Annotasiya

Мақолада инглиз тили маиший хизмат ва маркетингга оид рекламаларида иллокуция ва
перлокуциянинг ифодаланиши таҳлил қилинади.

Manbalar

1. Ассел Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.:Инфра-М, 1999.-804 с

2. Докторов Б.З. «Реклама и опросы общественного мнения в США: История

зарождения. Судьбы творцов.» -М. ЦСП, 2008

3. Котлер Филип. Основы маркетинга. Краткий курс: Пер. с англ. –СПб.:ООО

«Диалектика», 2019.-496с.

4. Дал Г. Реклама для «чайников» = Advertising For Dummies. — М.: Диалектика, 2006.

— 288 с. — ISBN 0-7645-5377-1.

5. Реклама: [арх. 3 января 2023] / Денисова А. Ю. // Пустырник — Румчерод

[Электронный ресурс]. — 2015. — С. 362. — (Большая российская энциклопедия : [в

35 т.] / гл. ред. Ю. С. Осипов ; 2004—2017, т. 28). — ISBN 978-5-85270-365-1.

6. Джоунс Д. Ф. Рекламный бизнес: деятельность рекламных агентств, создание

рекламы, медиа-планирование, интегрированные коммуникации = The Advertising

Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications. — М.:

Вильямс, 2005. — 784 с. — ISBN 0-7619-1239-8.

7. https://www.servantsuniversity.com/speech-act-theory-locution-illocution-andperlocution/

8. Серль Дж. Р. Классификация иллокутивных актов. В кн.: Новое в зарубежной

лингвистике: Вып. 17. Теория речевых актов. Сборник. Пер. с англ./Сост. И вступ. ст.

И.М.Кобозевой и В.3.Демьянкова. Общ. ред. Б.Ю.Городецкого. ̶ М.: Прогресс, 1986. ̶

424 с. ̶ С.170.

9. https://perevodovedcheskiy.academic.ru/1168/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB

%D0%BE%D0%BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F

10. https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%BE%D0%

BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F

11. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B

E%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D1%82

12. https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%BE%D0%

BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F

13. Остин Дж.Л. Слово как действие // НЗЛ. Вып. XVII. Теория речевых жанров. ‒ М.,

1986.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2024-12-21

Nashr qilingan

2024-12-22

Qanday ko'rsatish

Атаназарова, Ш. (2024). РЕКЛАМАДА ИЛЛОКУЦИЯ ВА ПЕРЛОКУЦИЯНИНГ АМАЛГА ОШИШИДА БИЛБОРДЛАРНИ АҲАМИЯТИ (РЕКЛАМА БАННЕРЛАРИ МИСОЛИДА). Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(12), 349–353. https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N55