РЕКЛАМАДА ИЛЛОКУЦИЯ ВА ПЕРЛОКУЦИЯНИНГ АМАЛГА ОШИШИДА БИЛБОРДЛАРНИ АҲАМИЯТИ (РЕКЛАМА БАННЕРЛАРИ МИСОЛИДА)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N55Kalit so'zlar
билборд, дипфейклар, иллокуция, перлокуция реклама матнлари, рангли гамма, композиция, потенциал мижозлар.Annotasiya
Мақолада инглиз тили маиший хизмат ва маркетингга оид рекламаларида иллокуция ва
перлокуциянинг ифодаланиши таҳлил қилинади.
Manbalar
1. Ассел Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.:Инфра-М, 1999.-804 с
2. Докторов Б.З. «Реклама и опросы общественного мнения в США: История
зарождения. Судьбы творцов.» -М. ЦСП, 2008
3. Котлер Филип. Основы маркетинга. Краткий курс: Пер. с англ. –СПб.:ООО
«Диалектика», 2019.-496с.
4. Дал Г. Реклама для «чайников» = Advertising For Dummies. — М.: Диалектика, 2006.
— 288 с. — ISBN 0-7645-5377-1.
5. Реклама: [арх. 3 января 2023] / Денисова А. Ю. // Пустырник — Румчерод
[Электронный ресурс]. — 2015. — С. 362. — (Большая российская энциклопедия : [в
35 т.] / гл. ред. Ю. С. Осипов ; 2004—2017, т. 28). — ISBN 978-5-85270-365-1.
6. Джоунс Д. Ф. Рекламный бизнес: деятельность рекламных агентств, создание
рекламы, медиа-планирование, интегрированные коммуникации = The Advertising
Business: Operations, Creativity, Media Planning, Integrated Communications. — М.:
Вильямс, 2005. — 784 с. — ISBN 0-7619-1239-8.
7. https://www.servantsuniversity.com/speech-act-theory-locution-illocution-andperlocution/
8. Серль Дж. Р. Классификация иллокутивных актов. В кн.: Новое в зарубежной
лингвистике: Вып. 17. Теория речевых актов. Сборник. Пер. с англ./Сост. И вступ. ст.
И.М.Кобозевой и В.3.Демьянкова. Общ. ред. Б.Ю.Городецкого. ̶ М.: Прогресс, 1986. ̶
424 с. ̶ С.170.
9. https://perevodovedcheskiy.academic.ru/1168/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB
%D0%BE%D0%BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F
10. https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%BE%D0%
BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F
11. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%B
E%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D1%82
12. https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BB%D0%BE%D0%
BA%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F
13. Остин Дж.Л. Слово как действие // НЗЛ. Вып. XVII. Теория речевых жанров. ‒ М.,
1986.