ШАХС МАДАНИЙ САВИЯСИ – МАДАНИЙ РИВОЖЛАНГАНЛИК ИФОДАСИ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/B1342V3SI2Y2023N28Kalit so'zlar
Шахс, маданий савия, қадрият, маданият, ғоя, билим.Annotasiya
Мазкур мақолада “маданий савия” тушунчасининг келиб чиқииши, мазмуни ва моҳияти, инсоннинг маданий жиҳатдан ривожланганлиги ифодаси сифатида кўриб чиқилган. Бир томондан, инсоннинг жамиятда мавжуд бўлган, аждодлар ва авлодлар томонидан яратилган миллий ва умуминсоний қадриятларни ўзлаштириш даражасини таҳлил қилинган.
Manbalar
Коган Л.Н. Культурный уровень и культурная деятельность.// Исследование культурной деятельности и культурного уровня населения городов Урала.- Свердловск, 1979.- С. 3-13.
Чориев А.Ч. Инсон фалсафаси. Мустақил шахс.Иккинчи китоб.- Т.: Chinor ENK, 2002.- Б.220.
Жигулин А.А. Общекультурные параметры личности.// Гуманитарные научные исследования, 2012, № 3.
Рўзиева Р. Жамиятнинг маънавий янгиланишида миллий ва умуминсоний қадриятлар уйғунлигини шакллантириш масалалари: Фалс.ф.д. илмий дар. олиш учун ёз. дисс. автореф.- Т.:ЎзР ФА ФҲИ, 2012.-Б.4.
Исломов И.А., Парпиев О. А. Жисмоний маданият ўқитувчиси касбий тайёргарлиги жараёнининг айрим замонавий педагогик хусусиятлари.// НамДУ илмий ахборотномаси, 2020, №1.- 314-б.
Чориев А., Чориев С. Ренессанс даври Европа фалсафаси.- Т.: Тафаккур қаноти, 2015.- Б. 13.