INGLIZ TILINI OʻQITISH BOʻYICHA TAVSIYALAR: SAMARALI TIL OʻRGANISH STRATEGIYALARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N18Kalit so'zlar
ingliz tilini oʻqitish, motivatsiya, kommunikativ oʻqitish, til oʻrganish strategiyalari, topshiriqqa asoslangan oʻqitish, talaffuzni yaxshilash, oʻquvchi markazli uslublar.Annotasiya
Ingliz tilini samarali oʻqitish oʻquvchilarning individual ehtiyojlari, motivatsiyasi va maqsadlarini
inobatga olgan holda moslashtirilgan yondashuvni talab qiladi. Ushbu maqolada til oʻzlashtirish jarayonini
ragʻbatlantiruvchi asosiy strategiyalar, jumladan, turli oʻqitish usullaridan foydalanish, texnologiyalarni
integratsiya qilish va qoʻllab-quvvatlovchi oʻquv muhitini yaratish usullari bayon etiladi. Muhokamada
motivatsiyani oshirish usullari, faoliyatga asoslangan oʻrganish, shuningdek, oʻquvchilarning oʻrganish uslublari
va shaxsiy xususiyatlariga mos strategiyalarni tanlash muhimligi taʼkidlanadi.
Manbalar
1. Abobaker R. Improving ELLsʼ listening competence through written scaffolds. TESOL
Journal, 8(4), 2017. – P. 831-849.
2. Bloome D. Classroom design and its impact on pedagogy. 2012.
3. Darvin R., Norton B. Investment and motivation in language learning. Language Teaching,
2021. – P.1-12.
4. Dörnyei Z. Motivation in second and foreign language learning. Language Teaching, 31,
1998. – P. 117-135.
5. Levis J., Grant, L. Integrating pronunciation into ESL/EFL classrooms. TESOL Journal,
12(2), 2021. – P. 13-19.
6. Moore P. J. Task-based language teaching. In J. I. Liontas (Ed.), The TESOL Encyclopedia of
English Language Teaching. 2018.
7. Thompson K., Leintz P., Nevers B., Witkowski S. The integrative listening model: An
approach to teaching and learning listening. The Journal of General Education, 53, 2004.
– P. 225-246.
8. Waller L., Wethers K., Costa P. A critical praxis: Narrowing the gap between identity,
theory, and practice. TESOL Journal, 8(1), 2017. – P. 4-27.