EKOJURNALISTIKANING QO‘LLANILISH KATEGORIYALARI

Mualliflar

  • Yusufjon Azzamov
  • Xayriniso Jo‘rayeva

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/B1342V3SI2Y2023N35

Kalit so'zlar

ekologiya, ekojurnalistika, ommaviy axborot vositalari, ijtimoiy tarmoqlar, jurnalistika, turizm, ekofalokat, ekomuhit, ekoturizm, media, OAV.

Annotasiya

 

Maqolada ekojurnalistlarning vazifalari, ularning  ekologik videolarini ommaviy axborot vositalarida va  ijtimoiy tarmoqlarda e’lon qilinishi, ekojurnalistning masulyatsizligidan keladigan zararlar, turli ekomakonlarning video tasvirlarini va ekohodisalarni tomoshabinga qay holda yetkazilishi va ekojurnalistlarning  kasbiy qobiliyatidan  turli ish joylariga joylashishi haqida ma’lumot beriladi.

Manbalar

Jurnalistika janrlari https://uz.m.wikipedia.org/wiki/Jurnalistika_janrlari

Jurnalistika https://uz.m.wikipedia.org/wiki/Jurnalistika

Jurnalistika qanday bo‘lishi kerak? - OAV vakillari bilan soha muammolari va istiqbol haqida suhbat https://kun.uz/uz/news/2021/06/27/jurnalistika-qanday-bolishi-kerak-oav-vakillari-bilan-soha-muammolari-va-istiqbol-haqida-suhbat

Jurnalistika ¬– ijod maydoni, jurnalist ¬– ijodkor shaxs Нодир Маҳмудов https://yuz.uz/uz/news/jurnalistika--ijod-maydoni-jurnalist--ijodkor-shaxs

Nargis Qosimova (1969) https://www.ziyouz.com/portal-haqida/xarita/uzbek-nasri/nargis-qosimova-1969

O‘zbekistonda ekoturizmni rivojlantirish imkoniyatlari qanday? https://kun.uz/uz/news/2017/03/08/uzbekistonda-ekoturizmni-rivozlantiris-imkoniatlari-kandaj

Turizmning dunyo mamlakatlari YaIMidagi ulushi: O‘zbekiston eng past ko‘rsatkichlilar orasida https://kun.uz/uz/news/2018/04/13/turizmning-dune-mamlakatlari-aimidagi-ulusi-uzbekiston-eng-past-kursatkiclilar-orasida

##submission.downloads##

Yuborilgan

2023-04-19

Nashr qilingan

2023-04-20

Qanday ko'rsatish

Azzamov , Y., & Jo‘rayeva , X. (2023). EKOJURNALISTIKANING QO‘LLANILISH KATEGORIYALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/2), 263–268. https://doi.org/10.47390/B1342V3SI2Y2023N35