STRATEGIC MANAGEMENT - THE BASIS OF COMPETITIVE ADVANTAGE

Authors

  • Sayyora Rustamova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI4Y2025N11

Keywords:

strategy, strategic management, loyalty criterion, competitive advantage, differential strategy, customer proximity

Abstract

This article discusses the competitive advantage of companies, the strategies they use during their life cycle. The literature on strategic management is analyzed, and through the research of scientists and the author, similar and different strategies of companies, their competitive advantages are presented. The criterion of loyalty and its maintenance among customers are discussed.

References

1. А.Н.Холиқулов, В.Бердиқулов, К.М.Ибодов. “Таққослама менежмент” ўқув қўлланма Тошкент “Иқтисод-молия” 2021й 28-б

2. Nasimov B.V. Korxonalar faoliyatini strategik boshqarish samaradorligi. “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 1, yanvar-fevral, 2019 yil

3. Э.Абдусатторов. Стратегик менежмент концепциясининг назарий-методологик асослари ва тарихий эволюцияси. SYNERGY: JOURNL OF ETHICS AND GOVERNANCE Volume: 02 Issue: 12 | December- 2022 ISSN: 2181-2616

4. Ансофф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ. // Науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989

5. Виханский О.С. Стратегический менеджмент. – М.: Юрист, 2002 63 с

6. Ажамўғли Дарон, Робинсон Жеймс А. “Мамлакатлар аназзули сабаблари: қудрат, фаравонлик ва камбағаллик манбалари” инглиз тилидан Сиротуллохон Муҳаммадсолиев таржимаси. Тошкент: “Ofset-print” МЧЖ, “Nihol” nashriyoti, 2021. 676 бет

7. Ажамўғли Дарон, Робинсон Жеймс А. “Мамлакатлар аназзули сабаблари: қудрат, фаравонлик ва камбағаллик манбалари” инглиз тилидан Сиротуллохон Муҳаммадсолиев таржимаси. Тошкент: “Ofset-print” МЧЖ, “Nihol” nashriyoti, 2021. 676 бет

8. А.Х. Холов. Ўзбекистон ёшларида тадбиркорлик ижтимоий масъулиятини ошириш. Ўқув қўлланма/ Ўзбекистон Республикаси Президенти ҳузуридаги Давлат бошқаруви академияси, Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Фан ва технологияларни ривожлантиришни мувофиқлаштириш қўмитаси. –Т.: Akademiyа. 2014 йил. 282 б.

9. О.М. Пардаев, А.Я. Абдуллаев. Банк фаолиятининг молиявий барқарорлиги ва ривожланиш истиқболларини баҳолаш. [Матн]: дарслик / Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти – Самарқанд.: “STEP-SEL” МЧЖ. Нашриёти, 2023 – 344 бет

10. https://www.gazeta.uz/oz/2023/10/27/mnp/

11. https://kun.uz/kr/news/2023/10/18/raqamni-saqlagan-holda-mobil-operatorni-ozgartirish-u-qanday-ishlaydi

12. Kun.uz ma’lumotlari va N.O. Raxmatullayeva. Strategik menejment.-Т.: «Fan va texnologiya», 2019 o‘quv qo’llanmasi asosida muallif tomonidan tayyorlandi

13. https://www.gazeta.uz/oz/2024/02/20/ritz-carlton-tashkent/

14. N.O. Raxmatullayeva. Strategik menejment.-Т.: «Fan va texnologiya», 2019 o‘quv qo’llanma

Downloads

Submitted

2025-05-18

Published

2025-05-27

How to Cite

Rustamova, S. (2025). STRATEGIC MANAGEMENT - THE BASIS OF COMPETITIVE ADVANTAGE. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/4), 72–77. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI4Y2025N11