KOMPANIYALAR FAOLIYATINI TASHKIL ETISHDA MARKETING TADQIQOTLARINING AHAMIYATI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I5Y2023N11Kalit so'zlar
marketing, marketing tadqiqotlari, raqobatbardosh pozitsiya, raqobatchilarni tahlil qilish, bozor tadqiqotlari, kompaniya muvaffaqiyati.Annotasiya
Maqolada zamonaviy iqtisodiy sharoitda kompaniyalarda marketing tadqiqotlarini tashkil etishning ahamiyati va zarurligi muhokama qilindi. Ushbu mavzu boʻyicha turli mualliflarning asarlarida marketing tadqiqotlarining taʼrifi oʻrganiladi. Marketing tadqiqotlarini tashkil etish kompaniyalarning maqsadlari va funksiyalariga boʻysunadi va kompaniyalarning istiqbollarini belgilaydi. Shularni hisobga olgan holda, oʻrganish davomida marketing tadqiqotlarini rejalashtirish va oʻtkazishdagi muammolar hamda marketing tadqiqotlarining muhimligi haqida fikr yuritildi.
Manbalar
Коттлер Ф. Основы Маркетинга. Краткий курс [Текст] / Ф. Котлер. К.: Вильямс, 2015. 496 с.
Engle N.H. A Program for Marketing Research [Text]// Journal of Marketing, 1937. Vol. 1. P. 280-282.
https://www.ama.org/ - Amerika marketing assotsiatsiyasi rasmiy sayiti.
Ergashxodjayeva Sh.Dj., Abduxalilova L.T. Marketing tadqiqotlari. Darslik.. — T.:Iqtisodiot, 2019 y. 378 bet.
E.G.Nabiyev, Sh.Z. Ergashxodjayeva, N.E.Alimxodjayeva, S.V. Gʻoyipnazarov. Marketing. (Darslik). – Т.: “Nihol print” OK, 2022. – 456 b.
Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз : учебное пособие / И. К. Беляевский. — 2-e изд., перераб. и доп. — Москва : КУРС : ИНФРА-М, 2020. — 392 с.
Маркетинговые исследования: учебное пособие / Н.Г. Каменева, В.А. Поляков. — 2-е изд., доп. — Москва: Вузовский учебник : ИНФРА-М, 2020. — 368 с.
Маркетинговые исследования: учебник / Б. Е. Токарев. — 2-е изд., перераб. и доп. — Москва: Магистр: ИНФРА-М, 2022. — 512 с.
Давлятова, Г. (2021). KICHIK BIZNES KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYASIDAN FOYDALANISH. Экономика и образование, (5), 163-168.
Kudbiev, D., Qudbiyev, N. T., & Imomova, Z. T. Q. (2022). Moliyaviy Hisobotlardan Moliyaviy Menejmentda Foydalanish Masallalari. Scientific progress, 3(4), 1030-1037.
Кудбиев, Д. (2022). Особенности И Принципы Развития Системы Финансового Менеджмента В Узбекистане. Periodica Journal of Modern Philosophy, Social Sciences and Humanities, 12, 200-206.
Темирқулов, А. А. (2023). Важность Мотивации В Эффективном Управлении Персоналом Организации. Central Asian Journal of Innovations on Tourism Management and Finance, 4(1), 117-127.
Роздольская, И. В., Исманов, И. Н., & Скрипченко, Т. Л. (2019). Содержательное пространство софтизации менеджмента в системе стратегического управления организацией. Вестник Белгородского университета кооперации, экономики и права, (5 (78)), 134-145.
Atabayeva, Z. A. (2022). Internal control as one of the functions of enterprise management. International Journal of Advance Scientific Research, 2(06), 15-21.
Atabayeva, Z. A. (2022). MANAGEMENT OF THE PROCESS OF PROCUREMENT ACTIVITIES OF THE ENTERPRISE. British Journal of Global Ecology and Sustainable Development, 11, 1-5.
Фозилов, Х. Р. (2020). Роль экономического анализа в эффективном управлении предприятиями. Universum: экономика и юриспруденция, (9-10 (74)), 4-6.
Фозилов, Х. Р., & Фозилов, И. Р. (2020). Экономический анализ и его роль в управлении предприятием. In Вопросы управления и экономики: современное состояние актуальных проблем (pp. 16-19).