O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA JISMONIY TARBIYA DARS JARAYONLARINI TAKOMILLASHTIRISHDA YANGICHA PEDAGOGIK YONDASHUV

Mualliflar

  • Jasur Shamuratov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N33

Kalit so'zlar

jismoniy tarbiya, maktab, o‘quvchi, o‘qituvchi, nazariya, bilim, tarbiya, axloq.

Annotasiya

Ushbu maqolada yangicha pedagogik yondashuv asosida jismoniy tarbiya darsining sifatini yanada yaxshilash maqsadida taklif sifatida yangicha yondashuv ishlab chiqilgan.  O‘sib kelayotgan yosh avlodni kelajakda barkamol avlod sifatida kamol topishi uchun, bugungi davr talablaridan kelib chiqqan holda, ta’lim tizimimizni ilmiy yondashuvlar asosida rivojlantirish zaruriyatini paydo qilmoqda, maktablarda hususan jismoniy tarbiya darsining bir qismini nazariy bilimga qaratgan holatda tashkil qilish yuzasidan fikrlar bayon qilingan.

Manbalar

Z.Sh.Xadiyatullayev. “Sport turlari bo‘yicha trener-o‘qituvchi” yo‘nalishi bo‘yicha sport ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini malakasini oshirish kursi uchun o‘quv uslubiy majmua Toshkent – 2021. B.-9

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Parlament va xalqga 2023-yil uchun Murojaatnomasi. https://review.uz/uz/post/ozbekiston-respublikasi-prezidenti-shavkat-mirziyoyevning-2023-yil-uchun-murojaatnomasi-toliq-matn

R.S. SALOMOV “JISMOMY TARBIYA NAZARIYASI VA USLUBIYATI”. Toshkent 2014 y. B.-42

SPORT TA’LIMI SIFATINI TA’MINLASHDA XORIJIY TAJRIBALAR moduli bo‘yicha O‘ Q U V – U S L U B I Y M A J M U A Toshkent – 2021. B.-86

Kerimov F.A Sport nazaryasi va uslubiyati T. 2005 y. B.-55

https://uchquduq18-maktab.uz/abu-nasr-forobiyning-ta-limiy-axloqiy-qarashlari.html B.-44

##submission.downloads##

Yuborilgan

2023-05-19

Nashr qilingan

2023-05-19

Qanday ko'rsatish

Shamuratov, J. (2023). O‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA JISMONIY TARBIYA DARS JARAYONLARINI TAKOMILLASHTIRISHDA YANGICHA PEDAGOGIK YONDASHUV. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/3), 239–243. https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N33