НЕКОТОРЫЕ ВОПРОСЫ ИНТЕГРАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N43Ключевые слова:
интеграция образования, междисциплинарное обучение, совместное обучение, подход, ориентированный на учащихся, целостное образование.Аннотация
Образовательная интеграция означает включение нескольких предметов и дисциплин в единую учебную программу, Развитие междисциплинарных связей и всестороннее понимание знаний студентами. Это поощряет сотрудничество между учителями, развивает критическое мышление и повышает способность учащихся применять знания в реальных сценариях.
Библиографические ссылки
Azizxo‘jayeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. –Toshkent: TDPU, 2003. –B.175.
Gorskaya G.I., Churakova R.G. Maktabda o‘quv-tarbiya jarayonini tashkil etish. //To‘ldirilgan va qayta ishlangan ikkinchi nashridan tarjima – Toshkent: “O‘qituvchi”, 1990. –B.216.
Azimova I. va boshq. Ona tili va o‘qish savodxonligi //1-sinf uchun darslik. – Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2021. – 104 b.
Mamedov Sh.M. Boshlang‘ich ta’lim sifatini rivojlanishda fanlararo integratsiya yaratishning o‘rni (Ozarbayjon Respublikasi) // European science №1. –B.93.
Yakibova D.Sh. Boshlang‘ich ta’limda integratsiya – intellektual taraqqiyot omili sifatida. – “Maktab ta’limi”, Termiz davlat universiteti, 2016. –B. 98.
Кукушин Б.C., Болдырева-Вараксина А.В. Педагогика началного образования. / Под общ. ред. Б.C.Кукушина. – М.: ИКС «МарТ»; Ростов н/Д: Издателский сентр «МарТ», 2005.
www.arxiv.uz
www.cyberleninka.ru
www.uz.denemetr.com