UMUMTA’LIM MAKTABLARI ADABIYOT DARSLARIDA ASAR BADIIYATINI O‘QITISH TARIXI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N41Kalit so'zlar:
adabiyot, maktab darsliklari, metodist-olimlar, adabiyot tarixiAnnotatsiya
Mazkur maqolada umumta’lim maktablari adabiyot darslarida asar badiiyatini o‘qitishning tarixi haqida so‘z boradi. Adabiyot darslarida asar badiiyatini o‘quvchilarga yetkazish ijodkorlarlar hayot faoliyati, asarlari tahlil qilinadi. Shuningdek, adabiyot tarsliklarining yaratilishi, tanlangan asarlar tarixi xususida so‘z boradi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Abdulla Avloniy. Tanlangan asarlar. 2 jild. T. Ma’naviyat, 1998, 9-bet
Zunnunov A. O‘zbek adabiyoti metodikasi tarixidan ocherklar. – T.: O‘qituvchi, 1973. 270 b.
Dolimov Ulug‘bek. Milliy uyg‘onish pedagogikasi. – T.: NOSHIR, 2012.-260 b.
Hojiahmedov Anvar Mumtoz badiiyat malohati T. Sharq 1999. 240 bet.
Qodirov V. Mumtoz adabiyot: o‘qitish muammolari va yechimlar. Monografiya. T.: Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasi nashriyoti, 2009. – 244 b
Tohirov S. Aruz vazni qoidalari. O‘quv qo‘llanma. Samarqand. SamDU 2019.-147 b.
Tursunova M. Adabiyot qanday o‘qitilishi kerak? // O‘zbekiston adabiyoti va san’ati, 2003-yil, 23-iyul.
Valixo‘jayev B. O‘zbek adabiyotshunosligi tarixi. – T.: O‘zbekiston, 1983.150 b.
Zunnunov A. Badiiy asar tahlili metodikasi. – T.: O‘qituvchi, 1992. 120 b.