УКРЕПЛЕНИЕ ТЕОРТИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ ПО ЭЛЕКТРОСТАТИКЕ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ ГОРНО-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N44Ключевые слова:
горно-металлургическая промышленность, образование, производство, практическое занятие, профессионально ориентированные задачи, сепарации руд, электростатический метод.Аннотация
В данной статье анализируются возможности решения профессионально ориентированных задач по физики в повышении профессиональной компетентности будущих специалистов системы горно-металлургической промышленности. Объясняется важность закрепления теоретических знаний и изучения технологических процессов на основе решения профессионально ориентированные задач, связанных с электростатикой.
Библиографические ссылки
F.X. Baychayev Bo‘lajak kon-metallurgiya sanoati tizimi mutaxassislari kompetentligini kasbiy yo‘naltirilgan masalalar yechish orqali takomillashtirish. Dis. p. f.b.f.d (PhD). Avtoref. – Buxoro.: BuxDU, 2022.
Baychaev F.X. Kon-metallurgiya sanoati tizimi bo‘lajak mutaxassislari uchun fizikadan kasbga yo‘naltirilgan masalalarni shakllantirish // Ilmiy xabarlar. FarDU. – Farg‘ona, 2021. №4. – B. 11-16.
Bazarova S.J, Xusanov Z, Tadjitdinova F, Baychaev F. Umumiy fizika kursidan savol va masalalar to‘plami. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent, 2019.
Baychayev F.X, Mustafoyev I.G’. Havoni turli zararli changlardan tozalashda elektrostatik usulning ahamiyati// “Zamonaviy ta’lim tizimini rivojlantirish va unga qaratilgan kreativ g’oyalar, takliflar va yechimlar” mavzusidagi ko’p tarmoqli 25-sonli ilmiy-onlayin konferensiya.10-oktyabr.2021y.
Nazarova B.A. Pedagogika kollejlari bo‘lg‘usi o‘qituvchilarining kasbiy layoqatini tarbiyalash: Dis. … ped. fan. nom. – T.: 2009.
Кузмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н.В. Кузмина. – М.: Высшая школа,1990. –
Назарова Б.А. Педагогика коллежлари бўлғуси ўқитувчиларининг касбий лаёқатини тарбиялаш: Дис. … пед. фан. ном. – Т.: 2009.
Сластенин В.А., Подмова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность – М., 1997.
Зеер E.Ф. Личностно-ориентированное профессиональное образование. – экатеринбург, 1998.
Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Знание, 1996.
Гершунский Б.С. Педагогическая прогностика: Методология,теория, практика.– Киев.: 1986