OLIY O‘QUV YURTI TALABALARINI PIRLSGA YO‘NALTIRILGAN TOPSHIRIQLARNI TAYYORLASHGA O‘RGATISH METODIKASI

Mualliflar

  • Go‘zal Jumaniyazova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N49

Kalit so'zlar:

Boshlang‘ich ta’lim, Xalqaro baholash tadqiqotlari, Ona tili va o‘qish savodxonligi, PIRLS dasturi, metodika.

Annotatsiya

Ushbu maqolada o‘quvchilarning tabiiy-ilmiy, matematik va o‘qish savodxonligini aniqlashda Xalqaro baholash dasturlari ahamiyati, ularning maqsad va vazifalari haqida yoritib berilgan. Bo‘lg‘usi boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini PIRLS xalqaro dasturini o‘rgatishda yangi avlod darsliklari asosida xalqaro talablarga javob beradigan darajada ta’lim sifatini yaxshilash va talabalarning ilmiy salohiyatini, ijodiy izlanishini ta’minlash xususida fikr yuritilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

“O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida” Farmon. https://lex.uz/ru/docs/-4545884

M.Toshibekova. Boshlang‘ich sinflarda STEAM ta’lim texnologiyasidan foydalanish metodikasi. Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa fanlari doktori PhD darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. Namangan – 2022. 29-bet.

https://uz.wikipedia.org/wiki/PIRLS

I. Azimova, K. Mavlonova, S. Quronov, Sh. Tursun. Ona tili va o‘qish savodxonligi 3-sinf 2-qism. Toshkent – 2022.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-09-23

Havola

Jumaniyazova, G. (2023). OLIY O‘QUV YURTI TALABALARINI PIRLSGA YO‘NALTIRILGAN TOPSHIRIQLARNI TAYYORLASHGA O‘RGATISH METODIKASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(9). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N49