TYUTORLAR ISH JARAYONIGA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI TATBIQ ETISH METODIKASI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N36Kalit so'zlar
tuturor, raqamli texnologiyalar, metodika, transformatsiya, oliy ta’lim, integratsiya, usullar.Annotasiya
Ushbu maqola tuturorlar ish jarayoninda raqamli texnologiyalarni qoʻllash metodikasi koʻrib chiqilga. Shuningdek oliy ta’lim tizimiga raqamli texnologiyalarni tatbiq etishda tyutor va talabalarning oʻrni muhokama qilindi. Hozirgi kunda oliy ta'lim integratsiyasida raqamli texnologiylarni qoʻllash muammolari kelgusida rivojlanish strategiyasini va unga yoʻnaltirilgan yoʻnalishni tanlash bilan bog'liq izlanishlarga sabab boʻladi. Kelajakda raqobatdosh ta'lim va tadqiqot modeliga oʻtish uchun raqamli transformatsiya dasturi allaqachon ishlab chiqilishi kerakligi aniq. Ta’lim tizimining raqamlashtirilishi o`quv materiallarini mustaqil o`rganish imkonini beradi. Ushbu jarayonda tyutor yordamchi, yo`naltiruvchi vazifalarini bajaradi.
Manbalar
Mirpulatova M.S. Tyutorning vazifalari// “PEDAGOGS” international research journal. Volume-22, Issue-1, November, 2022. P. 112-114. ISSN: 2181-4027_SJIF: 4.995 www.pedagoglar.uz
Mirzahmedova Nargiza Dilmurodovna. “Raqamli texnologiyalarining ta’lim sohasida qoʻllanilishi”. 2022 y. May. https://doi.org/10.24412/2181-1784-2022-5-2-538-545
Samoylenko, N. New generation teacher: challenges and technologies // https://www.europeanproceedings. com/ article/10.15405/epsbs.2021.06.03.111