TYUTORLAR ISH JARAYONIGA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI TATBIQ ETISH METODIKASI

Mualliflar

  • Shahlo Sadullayeva
  • Farxodjon Parmankulov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N36

Kalit so'zlar

tuturor, raqamli texnologiyalar, metodika, transformatsiya, oliy ta’lim, integratsiya, usullar.

Annotasiya

Ushbu maqola tuturorlar ish jarayoninda raqamli texnologiyalarni qoʻllash metodikasi koʻrib chiqilga. Shuningdek oliy ta’lim tizimiga raqamli texnologiyalarni tatbiq etishda tyutor va talabalarning oʻrni muhokama qilindi. Hozirgi kunda oliy ta'lim integratsiyasida raqamli texnologiylarni qoʻllash muammolari kelgusida rivojlanish strategiyasini va unga yoʻnaltirilgan yoʻnalishni tanlash bilan bog'liq izlanishlarga sabab boʻladi. Kelajakda raqobatdosh ta'lim va tadqiqot modeliga oʻtish uchun raqamli transformatsiya dasturi allaqachon ishlab chiqilishi kerakligi aniq. Ta’lim tizimining raqamlashtirilishi o`quv materiallarini mustaqil o`rganish imkonini beradi. Ushbu jarayonda tyutor yordamchi, yo`naltiruvchi vazifalarini bajaradi.

Manbalar

Mirpulatova M.S. Tyutorning vazifalari// “PEDAGOGS” international research journal. Volume-22, Issue-1, November, 2022. P. 112-114. ISSN: 2181-4027_SJIF: 4.995 www.pedagoglar.uz

Mirzahmedova Nargiza Dilmurodovna. “Raqamli texnologiyalarining ta’lim sohasida qoʻllanilishi”. 2022 y. May. https://doi.org/10.24412/2181-1784-2022-5-2-538-545

Samoylenko, N. New generation teacher: challenges and technologies // https://www.europeanproceedings. com/ article/10.15405/epsbs.2021.06.03.111

##submission.downloads##

Yuborilgan

2024-01-04

Nashr qilingan

2024-01-06

Qanday ko'rsatish

Sadullayeva, S., & Parmankulov, F. (2024). TYUTORLAR ISH JARAYONIGA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI TATBIQ ETISH METODIKASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/2). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N36