OЛИЙ ТАЪЛИМ МУССАСАЛАРИДА ЧИЗМАЧИЛИК ДАРСЛАРИДА ТАЛАБАЛАРНИ ИЖОДИЙ-КРЕАТИВ ФИКРЛАШГА ЎРГАТИШ МЕТОДИКАСИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N54Kalit so'zlar
амалийликни, тезкорликни (оператив равишда фикрлай олишни), ноодатийликни, синчковликни, ташаббускорликни ўз вақтида намоён қила олади.Annotasiya
Ўқитиш самарадорлигига эришиш учун ўқитишнинг дидактик таъминотини яратиш механизмлари ҳам муҳим аҳамиятга эга. Дидактик таъминотни яратиш механизмларига креатив ёндашувни ташкил этиш талабаларни танқидий, таҳлилий ёки ижодий фикрлаш ва аниқ маълумотларга асосланган билимларга эга бўлишларини амалга оширади. Жамият тараққиётида муҳим роль ўйновчи талаба ва бу бўлажак мутахассислар интеллектуал салоҳиятининг тараққиёт жараёни интеллектуаллик даражасига мослигини таъминлашни тақозо этади.
Manbalar
Hennessey, B. and T. Amabile (2010), «Creativity», Annual Review of Psychology, Vol. 61, pp. 569-598 (3-чи иқтибос)
OECD (2010), The OECD Innovation Strategy: Getting a Head Start on Tomorrow, OECD. (1-чи иқтибос)
OECD (2017), PISA 2021 Creative Thinking Strategic Advisory Group Report, Organisation for Economic Co-Operation and Development, https://one.oecd.org/document/EDU/PISA/GB(2017)19/en/pdf (accessed on 26March 2018).
Савельева М.Г. Педагогические кейсы: конструирование и использование в процессе обучения и оценки компетенций студентов / Учеб.- мет.пособие. – Ижевск: ФГБОУВПО “Удмуртский университет”, 2013. – С. 9. (2-чи иқтибос)
Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). – Alexandria – Virginia, USA: ASCD, 2014.
Lucas, B. and E. Spencer (2017), Teaching Creative Thinking: Developing Learners Who Generate Ideas and Can Think
Critically., Crown House Publishing, https://bookshop. canterbury.ac.uk/Teaching-CreativeThinking- Developing-learners-who-generate-ideas-and-can-thinkcritically_9781785832369 (accessed on 26 March 2018).
Икрамов Р.А., Хожиев Р.Б. (2020). Воспитание гармонично развитого поколения является приоритетом государственной молодежной политики. Вестник науки и образования. № 14 (92). Часть 1. С. 88-90.
Ҳожиев, Р. Б., & Норбоева, Д. О. (2021). Ёшлар ижтимоий ҳаѐтининг когнитив асослари. Academic Research in Educational Sciences, 2(2), 544-555.
Таълимда танқидий фикрлаш керакми? Абдуқаҳҳор ҒАНИЕВ,Физика-математика фанлари номзоди, доцент, Низомий номидаги ТДПУ Шаҳрисабз филиали директори интернет мақола 26.11.2020 й.
Инновацион таълим технологиялари / Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. –Т.: ―Сано стандарт‖ нашриёти, 2015. –81-б.
12. Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). –Alexandria –Virginia, USA: ASCD, 2014.3.Турдиева М. Олий таълим муассасалари талабаларида педагогик тафаккурни шакллантириш. –Т.: Низомий номидаги ТДПУ, 2008. –36-40-б.
Мусаев Ж.П. Ўқувчиларнинг мустақил фикрлаш компетенциясини ривожлантириш стратегиялари. –Т.: 2022, 248 б
Alikulovich, Berikbaev Alisher. "Subject Training Disciplines as a Means of Forming Professional Competence in Future Teachers of Fine Arts." Annals of the Romanian Society for Cell Biology (2021): 8965-8989.