ФОРМИРОВАНИЕ ВООБРАЖЕНИЯ И ПРЕДСТАВЛЕНИЙ О ПРИРОДЕ У ДЕТЕЙ

Авторы

  • Дилнaвoз Хaмрoқyлoвa

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N54

Ключевые слова:

Система образования, природа, роль экологического образования, совершенная культура, исторические памятники, традиции нашего народа, мир коренных народов, животный мир.

Аннотация

Роль экологического образования в обеспечении гармонии между природой и обществом чрезвычайно велика. В данной статье речь идет о формировании воображения и воображения у детей о природе.

Библиографические ссылки

О.Ҳасанбоева, Х.Джабборова ва бошқалар. «Болаларни табиат билан таништириш методикаси» «Чўлпон», 2009 й.

П.Юсупова «Мактабгача ёшдаги болаларга экологик тарбия бериш» –Т.: «Ўқитувчи», 1995 й.

О.Хасанбоева «Педагогика тарихидан хрестомаия» –Т.: «Ўқитувчи», 1993 й.

Haydarov Q., Nishonova S.Tabiatshunoslik asoslari va bolalarni atrof-tabit bilan tanishtirish.- Toshkent,”Oʻzbekiston”,1992.

Yusupova P. Maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarda ekologik tarbiya berish.-Toshkent, “Oʻqituvchi", 1995.

Маджидова Д.А., Исламова Н. Шахснинг китобхонлик маданиятини ривожлантириш - мустақил ижодий тафаккур асоси / “Узлуксиз таълим жараёни субъектларининг китобхонлик маданиятини ривожлантириш: муаммолар ва ечимлар”. Т.Н.Қори Ниёзий номидаги Ўзбекистон Педагогика фанлари илмий тадқиқот институти, 2020 йил 20-21 октябрь. – 60-64 б. 6.

Дилдора Маджидова. Стратегия повышения профессионализма педагогов в дoшкольных образовательных организациях / “Янги Ўзбекистонда педагогик таълим инновацион кластерини ривожлантириш истиқболлари” мавзусидаги халқаро илмийамалий анжуман, 2022 й. 20-21 май, 230-233.

Загрузки

Опубликован

2024-01-12

Как цитировать

Хaмрoқyлoвa Д. (2024). ФОРМИРОВАНИЕ ВООБРАЖЕНИЯ И ПРЕДСТАВЛЕНИЙ О ПРИРОДЕ У ДЕТЕЙ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/9). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N54