ФОРМИРОВАНИЕ ВООБРАЖЕНИЯ И ПРЕДСТАВЛЕНИЙ О ПРИРОДЕ У ДЕТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N54Ключевые слова:
Система образования, природа, роль экологического образования, совершенная культура, исторические памятники, традиции нашего народа, мир коренных народов, животный мир.Аннотация
Роль экологического образования в обеспечении гармонии между природой и обществом чрезвычайно велика. В данной статье речь идет о формировании воображения и воображения у детей о природе.
Библиографические ссылки
О.Ҳасанбоева, Х.Джабборова ва бошқалар. «Болаларни табиат билан таништириш методикаси» «Чўлпон», 2009 й.
П.Юсупова «Мактабгача ёшдаги болаларга экологик тарбия бериш» –Т.: «Ўқитувчи», 1995 й.
О.Хасанбоева «Педагогика тарихидан хрестомаия» –Т.: «Ўқитувчи», 1993 й.
Haydarov Q., Nishonova S.Tabiatshunoslik asoslari va bolalarni atrof-tabit bilan tanishtirish.- Toshkent,”Oʻzbekiston”,1992.
Yusupova P. Maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarda ekologik tarbiya berish.-Toshkent, “Oʻqituvchi", 1995.
Маджидова Д.А., Исламова Н. Шахснинг китобхонлик маданиятини ривожлантириш - мустақил ижодий тафаккур асоси / “Узлуксиз таълим жараёни субъектларининг китобхонлик маданиятини ривожлантириш: муаммолар ва ечимлар”. Т.Н.Қори Ниёзий номидаги Ўзбекистон Педагогика фанлари илмий тадқиқот институти, 2020 йил 20-21 октябрь. – 60-64 б. 6.
Дилдора Маджидова. Стратегия повышения профессионализма педагогов в дoшкольных образовательных организациях / “Янги Ўзбекистонда педагогик таълим инновацион кластерини ривожлантириш истиқболлари” мавзусидаги халқаро илмийамалий анжуман, 2022 й. 20-21 май, 230-233.