FORMATION OF IMAGINATION AND CONCEPTS ABOUT NATURE IN CHILDREN
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N54Keywords:
Education system, nature, the role of ecological education, perfect culture, historical monuments, traditions of our people, the world of indigenous peoples, animal world.Abstract
The role of environmental education in ensuring harmony between nature and society is extremely large. In this article, it is discussed about the formation of imagination and imagination in children about nature.
References
О.Ҳасанбоева, Х.Джабборова ва бошқалар. «Болаларни табиат билан таништириш методикаси» «Чўлпон», 2009 й.
П.Юсупова «Мактабгача ёшдаги болаларга экологик тарбия бериш» –Т.: «Ўқитувчи», 1995 й.
О.Хасанбоева «Педагогика тарихидан хрестомаия» –Т.: «Ўқитувчи», 1993 й.
Haydarov Q., Nishonova S.Tabiatshunoslik asoslari va bolalarni atrof-tabit bilan tanishtirish.- Toshkent,”Oʻzbekiston”,1992.
Yusupova P. Maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarda ekologik tarbiya berish.-Toshkent, “Oʻqituvchi", 1995.
Маджидова Д.А., Исламова Н. Шахснинг китобхонлик маданиятини ривожлантириш - мустақил ижодий тафаккур асоси / “Узлуксиз таълим жараёни субъектларининг китобхонлик маданиятини ривожлантириш: муаммолар ва ечимлар”. Т.Н.Қори Ниёзий номидаги Ўзбекистон Педагогика фанлари илмий тадқиқот институти, 2020 йил 20-21 октябрь. – 60-64 б. 6.
Дилдора Маджидова. Стратегия повышения профессионализма педагогов в дoшкольных образовательных организациях / “Янги Ўзбекистонда педагогик таълим инновацион кластерини ривожлантириш истиқболлари” мавзусидаги халқаро илмийамалий анжуман, 2022 й. 20-21 май, 230-233.