BOSHLANG`ICH SINF O`QUVCHILARINING KOGNITIV KOMPETENTSIYASINI RIVOJLANTIRISHNING ZARURIYATI

Авторы

  • Doniyor Xudoyberganov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N55

Ключевые слова:

rivojlanish, kompetentsiya, boshlang‘ich sinf o‘quvchilari, o‘quv faoliyati, individual xususiyatlar, kognitiv jarayonlar, kognitiv imkoniyatlar, idrok, e’tibor, xotira, fikrlash, iroda, ilmiy g‘oyalar, intellektual ko‘nikmalar, ta’lim muhiti

Аннотация

Maqolada boshlang`ich sinf o‘quvchilarning kognitiv kompetentsiyasini rivojlantirish jarayonining bazi-bir jihatlari hamda kognitiv rivojlanishning idrok, e’tibor, xotira, fikrlash va iroda kabi asosiy jihatlari va ularning maktabda muvaffaqiyatli o‘qish va moslashishdagi roli ko‘rib chiqiladi. Boshlang`ich sinf o`quvchilarining individual xususiyatlariga va ularning kognitiv komptentsiyasini rivojlantirish uchun sharoit yaratish zarurligiga alohida e’tibor beriladi. Undan tashqari maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kognitiv kompetentsiyasini muvaffaqiyatli rivojlantirish uchun ta’lim muhitini optimallashtirish va o‘qitish usullarini qayta ko‘rib chiqish muhimligini ta’kidlab o`tilgan.

Библиографические ссылки

Горбач С. М. Особенности внимания у детей младшего школьного возраста. В книге А. И. Савенко (Ред.), Психология внимания стр. 139-147. Москва: Институт психологии РАН. 2018 г.

Сироткин Л.Ю. Младший школьник, его развитие и воспитание: учебно-методическое пособие /Л.Ю.Сироткин, А.Н.Хузиахметов - Казань, 1999.- 226с.

Сластенин В. А., & Исаев, И. Ф. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. – М.: Академия, 2009. – 608 с.

Хуторской, А.В. Ключевое понятие компетентности в современном образовании. Знание. Понимание. Умение, 4, 58-64 2011 г.

Загрузки

Опубликован

2024-05-21

Как цитировать

Xudoyberganov, D. (2024). BOSHLANG`ICH SINF O`QUVCHILARINING KOGNITIV KOMPETENTSIYASINI RIVOJLANTIRISHNING ZARURIYATI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(5). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N55