ШАХСГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН ТАЪЛИМ АСОСИДА МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРИДА ТАЪЛИМ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИНИ АМАЛГА ОШИРИШ

Авторы

  • Нурхон Уралова

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI3Y2024N66

Ключевые слова:

Шахсга йўналтирилган таълим, ўқитиш муҳити, шахсга йўналтирилган ёндашув, индивидуал йўналтирилган ёндашув, инсонпарварлик ёндашуви, шахснинг эҳтиёжи, бола-педагог ҳамкорлиги, бола-бола ҳамкорлиги, ҳаётий қадриятлар, педагогик таъсирлар, рефлекцияда, ўзини-ўзи англаш.

Аннотация

Ушбу мақолада шахсга йўналтирилган таълим ҳамда шахсга йўналтирилган ёндашув мазмуни, мактабгача таълим ташкилотларида олиб бориладиган таълим-тарбия жараёнлар шахсга йўналтирилган таълим орқали мактабгача ёшдаги болалар ривожлантириш мазмуни ёритиб берилган.

 

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 22 dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 802-sonli qarori bilan tasdiqlangan Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti – T.:2020.

“Ilk qadam” maktabgacha ta’lim tashkilotining davlat o‘quv dasturi.– T.:2022

O‘zbekiston Birlashgan millatlar tashkilotining Xalqaro bolalar jamg‘armasi (YUNISEF) bilan hamkorlikda ishlab chiqilgan “Har xil yoshdagi muqobil guruhdagi pedagogik yondashuvlar” T.:2021..

Амонашвили Ш.А. Педагогическая симфония. Екатеринбург, 1993. Ч. 1-3

http://elar.uspu.ru/bitstream/uspu/8239/2/04Pahnutova.pdf.

Загрузки

Опубликован

2024-06-05

Как цитировать

Уралова, Н. (2024). ШАХСГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН ТАЪЛИМ АСОСИДА МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРИДА ТАЪЛИМ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИНИ АМАЛГА ОШИРИШ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/3). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI3Y2024N66