OLIY TA’LIM TASHKILOTINING YURIDIK SHAXS SIFATIDAGI HUQUQIY MAQOMI

Mualliflar

  • Elbek Raimov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI6Y2024N18

Kalit so'zlar

Xorijiy davlatlar ta’lim tashkilotlarining filiallari, Litsenziya, Subsidiar javobgarlik, Ta’sis hujjatlari, Umumiy huquq layoqati, Maxsus huquq layoqati, Ta’lim xizmatlari, Xususiy muassasalar.

Annotasiya

Ushbu maqolada Oliy ta’lim tashkilotlarining yuridik shaxs sifatida fuqarolik-huquqiy munosabatlarda subyekt sifatida ishtirok etishining huquqiy asoslariga tayangan holda, huquqiy maqomining asosiy elementlari huquqiy asoslantirilgan. Bundan tashqari, yuridik shaxslarning huquq layoqati, tashkiliy-huquqiy shaklining xususiyatlari, oliy ta’lim tashkilotlari tomonidan Majburiyatlarni bajarmaganlik holati uchun yuridik shaxs sifatida javobgarlik masalalari tadqiq qilingan.

Manbalar

1. O‘zbekiston Respublikasining 23.09.2020-yildagi “Ta’lim to‘g‘risida”gi O‘RQ-637-son Qonuni // URL: https://lex.uz/docs/-5013007;

2. O‘zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksi. 01.03.1997 // URL: https://lex.uz/docs/-111189;

3. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 07.06.2019-yildagi “Davlat ta’lim muassasalari hamda nodavlat ta’lim tashkilotlarini attestatsiyadan va davlat akkreditatsiyasidan o‘tkazish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi 470-son qarori // URL: https://lex.uz/docs/-4367782;

4. O‘zbekiston Respublikasining 14.07.2021 yildagi “Litsenziyalash, ruxsat berish va xabardor qilish tartib-taomillari to‘g‘risida”gi O‘RQ-701-son Qonuni // URL: https://lex.uz/docs/-5511879;

5. O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksiga sharh. 1-jild (birinchi qism) Adliya vazirligi. – T.: «Vektor-Press», 2010. – 816 b.–(Professional (malakali) sharhlar).

##submission.downloads##

Yuborilgan

2024-08-30

Nashr qilingan

2024-08-30

Qanday ko'rsatish

Raimov, E. (2024). OLIY TA’LIM TASHKILOTINING YURIDIK SHAXS SIFATIDAGI HUQUQIY MAQOMI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/6). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI6Y2024N18