QO‘L TO‘PI O‘YININING JISMONIY JIHATDAN O‘QUVCHILARNING O‘QISHNI TUSHUNISHLARIGA TA’SIRI

Mualliflar

  • Zuxraxon Axmedova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I9Y2024N44

Kalit so'zlar

jismoniy faollik, funktsional tizim, moslashish, funktsional parametrlar, adekvat o'zgarish, reaktsiya tezligi.

Annotasiya

Ushbu maqolada mushaklarning o'ziga xos faoliyatiga moslashish darajasi turlicha bo'lgan sportchilarning ishlash tezligi va dinamikasi darajasi aniqlanadi. Tadqiqot natijalari shuni ko'rsatadiki, ta'lim darajasi oshgani sayin guruhdagi o'quvchi-sportchilarning tayyorgarlik darajasini aks ettiruvchi o'zgaruvchanlik koeffitsienti pasayadi, ya'ni sportchilarning tayyorgarlik darajalari bir-biriga yaqinlashadi. boshqa. Xususan, birinchi bosqich o‘quvchilari gandbolchilari o‘rtasidagi o‘zgarish koeffitsientlari V=12,96% dan V=15,98% gacha bo‘lgan bo‘lsa, ikkinchi bosqich o‘quvchilari uchun bu ko‘rsatkich V=12,29% ni tashkil etib, V= oralig‘idagi qiymatlarga yetdi. 15,22%, lekin III bosqichda ular V = 11,58% va V = 14,37% qiymatlariga kamayganligini (ya'ni yaxshilanganligini) kuzatish mumkin.

Manbalar

1. Anderson, J. va Smit, R. (2021). Jismoniy tarbiyada texnologiyani integratsiyalashning muammolari va imkoniyatlari. Jismoniy tarbiya tadqiqotlari jurnali, 6(2), 25-36.

2. Karter, A., Wolf, D. va Griffin, T. (2022). Jismoniy tarbiya fanida o'rta maktab o'quvchilari o'rtasida fitnesni kuzatish texnologiyasidan foydalanish. Sport fanlari va murabbiyligi xalqaro jurnali, 18(4), 549-563.

3. Koen, L., Vaskes, M. va Robinson, P. (2021). Raqamli asrda tenglik: jismoniy tarbiya texnologiyalaridan foydalanishdagi nomutanosibliklar. Journal of Education Policy, 36(1), 44-56.

4. Xodj, K. va Rayt, K. (2021). Jismoniy tarbiya faniga texnologiya orqali talabalarni jalb qilish. Jismoniy tarbiya va sport pedagogikasi, 26(1), 1-16.

5. Xvang, G. va Chen, P. (2021). Onlayn ta'limning o'quvchilarning jismoniy tarbiyadagi faolligiga ta'siri. Inson xulq-atvoridagi kompyuterlar, 114, 106586.

6. Huang, Y. va Li, L. (2022). Jismoniy tarbiya o'qituvchilarining kasbiy rivojlanishi: sinfda texnologiyadan foydalanish. Journal of Educational Technology & Society, 25(1), 103-117.

7. Jonson, M. va Larkin, A. (2022). Jismoniy tarbiyada yordamchi texnologiyalar: inklyuzivlikka yaqinroq qarash. Moslashtirilgan jismoniy faoliyat jurnali, 39 (2), 203-216.

8. Kirk, D. (2021). COVID-19 davrida jismoniy tarbiya bo'yicha navigatsiya: olingan saboqlar. Yevropa jismoniy tarbiya sharhi, 27(3), 341-356.

9. Krause, L. va Klassen, J. (2021). Jismoniy tarbiya sohasidagi innovatsiyalar: VR va AR-dan o'quv natijalarini yaxshilash uchun foydalanish. Sport va mashqlar psixologiyasi jurnali, 43 (4), 290-302.

10. Lancaster, S. va McKenzie, M. (2021). Tafovutni bartaraf etish: Pandemiyadan keyin talabalarni jalb qilishda texnologiyaning roli. Jismoniy tarbiya, sport va salomatlik sohasidagi tadqiqotlar, 10(1), 50-64.

11. Richards, K. va Morrow, J. (2021). Video tahlili jismoniy tarbiya fanidan fikr-mulohazalar uchun vosita sifatida. Jismoniy tarbiya xalqaro jurnali, 58(2), 30-47.

12. Ochilova, M. (2021). ЭЛЕКТРОН ЛУҒАТ–ЛЕКСИКОГРАФИЯ РИВОЖИНИНГ ЯНГИ БОСҚИЧИ МАҲСУЛИ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 8(8).

13. Dilova, N. G. (2021). O ‘quvchining shaxsiy sifatlari pedagogik hamkorlikning dastlabki tamoyili. Science and Education, 2(10), 558-566.

##submission.downloads##

Topilgan

2024-09-29

Nashr qilingan

2024-10-01

Qanday ko'rsatish

Axmedova, Z. (2024). QO‘L TO‘PI O‘YININING JISMONIY JIHATDAN O‘QUVCHILARNING O‘QISHNI TUSHUNISHLARIGA TA’SIRI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(9). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I9Y2024N44