OLIY HARBIY TA’LIMDA FIZIKA O‘QITISH SAMARADORLIGINI MOBIL ILOVALAR VA ROBOTOTEXNIKA ELEMENTLARI ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISH YUZASIDAN AMALGA OSHIRILGAN ISHLAR
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I10Y2024N34Kalit so'zlar
robototexnika elementlari, ta’lim texnologiyasi, fizika fanini o‘rganish, robototexnik o‘quv-fizik tajriba, robototexnika bo‘yicha o‘quv modullari, robototexnika bo‘yicha o‘quv loyihalariAnnotasiya
Ushbu maqolada oliy harbiy ta’limda fizika o‘qitish samaradorligini mobil ilovalar va robototexnika elementlari asosida takomillashtirish yuzasidan amalga oshirilgan ishlar yoritib berilgan.
Manbalar
Пузырная Е.В., Пророкова А.А. Методические аспекты внедрения основ робототехники в образовательный процесс. [Электронный ресурс] Режим доступа URL: http://robot.edu54.ru/ publications/105/
2. Параскевов А.В. Левченко А.В. Современная робо-тотехника в России: реалии и перспективы // Поли-тематический сетевой электронный научный жур-нал Кубанского государственного аграрного уни-верситета. 20l4. № l04(l0). URL: http://ej.kubagro.ru/20l4/l0/pdf/ll6.pdf.
3. Тузикова И.В. Изучение робототехники – путь к инженерным специальностям [Текст] / И. В. Тузи-кова // Школа и производство. – 2013. – №5. – С. 45-47.
4. Василенко Н.В. Никитан, К.Д. Пономарёв В.П. Смолин А.Ю. Основы робототехники – Томск: МГП «РАСКО», 1993. – 470 с.
5. Гребнёва Д.М. Изучение элементов робототехники в базовом курсе информатики [Электронный ре-сурс]: http://festival.1september.ru/articles/623491.
6. Белиовская Л.Г. Система LEGO Mindstorms NXT в современном физическом эксперименте. URL: http://www.ros-group.ru/content/ data/store/images/f_4404_28202_1.pdf (дата обращения: 10.11.2014).
7. Ершов М.Г. Проектирование учебных модулей для школьного физического практикума с применением учебных наборов по образовательной робототехнике / Д.А. Антонова, А.Ю. Дерюшев, М.Г. Ершов, О.Н. Чурилов // Вестник ПГПУ. Серия «ИКТ в образовании». – 2014. – вып.10. – С. 154 -165.
8. Данчук И.И. Методическая подготовка в вузе как фактор профессионально-педагогического становления будущего учителя технологии. Новосибирск, 2016. 104 с.