SHIFOKORLARNING INGLIZ TILINI OʻRGANISHGA BOʻLGAN MUNOSABATLARI: EHTIYOJLAR TAHLILI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I3Y2025N53Kalit so'zlar
tibbiyot birlashmasi, shifokorlar, hamshira, shifoxona, mobil ilova, davolash, terminologiyaAnnotasiya
Ushbu tadqiqot amaldagi tibbiyot xodimlarining ingliz tilini kasbiy maqsadlar uchun oʻrganishda bildirgan fikrlarini oʻrganishni maqsad qilgan. Bundan tashqari, ularga til oʻrganish jarayonlarini osonlashtirish va yordam berish maqsadida kelgusida inobatga olinadigan jihatlar va qilishimiz mumkin boʻlgan ishlar aniqlab olindi. Natijalarga koʻra, yosh shifokorlarning tilni yetarli darajada oʻrganishga boʻlgan istak va ehtiyojlari yuqori, ammo oʻrta va katta yoshli xodimlarda munosabatlar bu darajada emas. Asosiy sabablar sifatida ish miqdorining koʻpligi va ingliz tilini oʻquv markazga borib oʻqish uchun vaqt yetishmasligi kabilar belgilandi.
Manbalar
1. DuGas, B. W., Esson, L., & Ronaldson, S. (1999). Nursing foundations: A Canadian perspective. Prentice Hall, Canada
2. Kang, S. J. (2004). A Korean medical doctor’s experiences in learning and use of English in the United States: Individual and environmental affective factors. Paper presented at the Sixteenth Annual Conference in Ethnography
3. Maher, J. (1886). The development of English as an international language of medicine. Applied linguistics, 7(2).
4. Niazi, M. M. (2012). English for medical purposes: A case of English for specific purposes. National University of Modern Languages, Islamabad, Pakistan
5. Richards, J., C. (2001). Curriculum Development in Language Teaching. Cambridge University Press.
6. Rodin E.V., Travinkova N.G. (2017). Teaching English for Medical Students. Modern science and research, vol.3/issue:8.2/modernscience.uz
7. https://yuz.uz/uz/news/prezident-xorijiy-tillarni-orgatish-boyicha-kelajak-uchun mustahkam-poydevor-boladigan-yangi-tizimni-yolga-qoyish-vaqti-soati-keldi