BIZNES-TAʼLIMI XIZMATLARINI KOʻRSATUVCHILARNING MARKETING FAOLIYATINI TAKOMILLASHTIRISH MASALALARI

Mualliflar

  • Jamshed Rustamov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N14

Kalit so'zlar

Biznes, marketing, xizmatlar, marketing strategiyalari, raqobatbardoshlik, kommunikatsiya, brend, innovatsiya.

Annotasiya

Ushbu maqola “Biznes-taʼlimi xizmatlarini koʻrsatuvchi tashkilotlarning marketing faoliyatini takomillashtirish masalalari” mavzusida yoritiladi. Biznes-taʼlimi sohasida xizmat koʻrsatuvchi tashkilotlar uchun samarali marketing strategiyalarini ishlab chiqish va joriy etish, ularning bozor sharoitlariga moslashish jarayoni alohida muhim ahamiyatga ega. Maqolada biznes-taʼlim xizmatlarining xususiyatlari, ularga boʻlgan talab va taʼlim bozorining oʻzgaruvchan sharoitlariga tahlil qilinadi. Shuningdek, maqolada taʼlim sohasidagi tashkilotlarning marketing faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan innovatsion yondashuvlar, yangi texnologiyalarni qoʻllash hamda raqobatbardosh bozor sharoitida muvaffaqiyatli faoliyat yuritish uchun zarur boʻlgan marketing strategiyalari haqida batafsil maʼlumotlar keltiriladi. Tashkilotlarning marketing kommunikatsiyalarini rivojlantirish, brendni targʻib qilish, mijozlarga xizmat koʻrsatish sifatini oshirish, onlayn va oflayn marketing vositalarini samarali integratsiyalashgan holda qoʻllash masalalari hamda ularning amaliy ahamiyati koʻrib chiqiladi

Manbalar

1. Xo‘jaev, A. (2020). Biznes-ta’limi va uning iqtisodiy rivojlanishga ta’siri. Tashkent: O‘zbekiston iqtisodiyot nashriyoti.

2. Karimov, N. (2018). Marketing va raqamli texnologiyalar: O‘zbekistonda ta’lim sohasining rivojlanishi. Toshkent: Fan va texnologiya.

3. Rasulov, D. (2019). Xizmatlar marketingi: Asosiy tamoyillar va amaliyot. Samarqand: Samarqand universiteti nashriyoti.

4. Davronov, A., Ganiev, Sh. (2017). Biznes-ta’limi bozoridagi marketing strategiyalari. Tashkent: Ta’lim va ilm-fan.

5. Murodov, S. (2021). Innovatsion texnologiyalar va ta’lim sohasidagi marketing. Toshkent: Iqtisodiyot va ta’lim.

6. Soliev, M. (2022). Raqobatbardoshlikni oshirish: Biznes-ta’limi sektoridagi yondashuvlar. Toshkent: Markaziy nashr.

7. Sultonov, I. (2023). Bozor ehtiyojlarini tahlil qilish va mijozlarga yo‘naltirilgan marketing strategiyalari. Buxoro: Buxoro universiteti.

8. Ganiyev E. Stages of development and impact on social life of an informed society in Uzbekistan //Western European Journal of Historical Events and Social Science. – 2024. – Т. 2. – №. 11. – С. 17-20.

9. Imomalievich R. I. Synergetic interpretation of society development //International Engineering Journal for research & development. – 2020. – Т. 5. – №. 3. – С. 5-5.

10. Nasirdinovich U. F., Rakhmatullaevna U. L. History and contemporary social and moral approach to rationalism //Web of Scientist: International Scientific Research Journal. – 2022. – Т. 3. – С. 1796-1801.

##submission.downloads##

Topilgan

2025-03-27

Nashr qilingan

2025-03-27

Qanday ko'rsatish

Rustamov, J. (2025). BIZNES-TAʼLIMI XIZMATLARINI KOʻRSATUVCHILARNING MARKETING FAOLIYATINI TAKOMILLASHTIRISH MASALALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/2), 106–110. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N14