BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI ART–PEDAGOGIKASI ASOSIDA KASBIY FAOLIYATGA TAYYORLASHDA ZAMONAVIY TAʼLIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASI

Mualliflar

  • O‘ktam Zubaydullayev

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N39

Kalit so'zlar

boʻlajak oʻqituvchi, art–pedagogikasi, kasbiy faoliyat, zamonaviy taʼlim, texnologiya, didaktika, taʼlim, tarbiya, loyiha, oʻyinli texnologiya, masʼuliyatlilik, tolerantlik, qiziquvchanlik, empatiya, modellashtirish↔ loyihalash↔ konstruksiyalash.

Annotasiya

Mazkur maqolada boʻlajak oʻqituvchilarni art –pedagogikasi asosida kasbiy faoliyatga tayyorlashda zamonaviy taʼlim texnologiyalaridan foydalanishning didaktik taʼminoti, taʼlimning toʻlaligicha standartlashtirishga yoʻnaltirilganligi texnologik yondashish imkoniyatlari ilmiy nazariy jihatdan tahlil qilingan. Shuningdek maqolada boʻlajak oʻqituvchilarni shaxsga yoʻnaltirilgan taʼlim-tarbiya jarayonini rivojlantirishga oid koʻnikmalarini shakllantirish maqsadida bir qator oʻquv oʻyinlaridan foydalanishni pedagogik jihatlari atroflicha yoritib berilgan.

Manbalar

1. Roziqov O., Og’ayev S., Mahmudov M., Adizov B., Didaktika.– Toshkent: Fan, 1997. –256 b.

2. Roziqov O., Og’ayev S., Adizov B. Ta’lim texnologiyasi. Toshkent: O’qituvchi, 1999.– 71 b.

3. Педагогическая енсиклопедия.–M., 2002.–550str.

4. Muslimov N.A., Usmonboyeva M., Mirsoliyeva M. Innovasion ta’lim texnologiyalari va pedagogik kompetentlik» moduli bo’yicha UMK. Toshkent 2017 - 43 b

5. Pedagogik texnologiya: muammo va istiqbollar (zamonoviy pedagogik texnologiyaning ilmiy-nazariy asoslari). Mualliflar guruhi. / T.:OO’MKHTRM, 300 bet. Mas’ul muharrir: prof. Parpiyev A.P. T.: 2008

##submission.downloads##

Topilgan

2025-03-27

Nashr qilingan

2025-03-27

Qanday ko'rsatish

Zubaydullayev, O. (2025). BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNI ART–PEDAGOGIKASI ASOSIDA KASBIY FAOLIYATGA TAYYORLASHDA ZAMONAVIY TAʼLIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH METODIKASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/2), 243–248. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI2Y2025N39