PEDAGOGLARNING MAʼNAVIY-AXLOQIY VA KASBIY RIVOJLANTIRISHDA AJDODLAR MAʼNAVIY MEROSINING OʻRNI (“SILSILAT UL-ORIFIYN VA TAZKIRATU-S-SIDDIQIYN” ASARI MISOLIDA)

Mualliflar

  • Mansur Alimov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N10

Kalit so'zlar

murshid, ustoz, pedagog, taʼlim, tarbiya, odob, axloq.

Annotasiya

Ushbu maqolada ruhiy tarbiya shayxlari tomonidan ilgari surilgan ustozning maʼnaviy va axloqiy
fazilatlari toʻgʻrisidagi qarashlarini zamonaviy pedagogik faoliyatning nazariy asosini tashkil etadigan kasbiy
odoblar va axloqiga transformatsiya qilish mumkinligi manbalar asosida tadqiq etilgan.

Manbalar

1. Mirziyoyev Sh.M. Adabiyot va sanʼat, madaniyatni rivojlantirish – xalqimiz maʼnaviy

olamini yuksaltirishning mustahkam poydevoridir. Prezident Sh.Mirziyoyevning

Oʻzbekiston ijodkor ziyolilari vakillari bilan uchrashuvdagi maʼruzasi // Xalq soʻzi. 2017.

4 avgust.

2. Horis Musohibiy. Risolatul Mustarshidiyn/Toshkent: “Sharq”, 2020.

3. Muhammad ibn Burhonuddin ibn Xoja Muhammad Rizo Muhammad al-Qozi. Silsilat ulorifiyn

va Tazkiratu-s-siddiqiyn .OʻzR FA SHI qoʻlyozmalar xazinasi: № 11413.

4. Rahmonova Z. J. XII–XV asrlar oʻzbek mumtoz adabiyotida murshid va murid obrazlari.

Filologiya fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati.T.2020.

5. Ahmad Yassaviy. Hikmatlar kulliyoti. – Toshkent: Oʻzbekiston, 2011.

6. Alisher Navoiy. Hayrat ul-abror. MAT. 20 tomlik. 7-tom. – Toshkent: Fan, 1991.

##submission.downloads##

Topilgan

2025-04-28

Nashr qilingan

2025-04-29

Qanday ko'rsatish

Alimov, M. (2025). PEDAGOGLARNING MAʼNAVIY-AXLOQIY VA KASBIY RIVOJLANTIRISHDA AJDODLAR MAʼNAVIY MEROSINING OʻRNI (“SILSILAT UL-ORIFIYN VA TAZKIRATU-S-SIDDIQIYN” ASARI MISOLIDA). Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(3/S), 80–87. https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N10