PEDAGOGLARNING MAʼNAVIY-AXLOQIY VA KASBIY RIVOJLANTIRISHDA AJDODLAR MAʼNAVIY MEROSINING OʻRNI (“SILSILAT UL-ORIFIYN VA TAZKIRATU-S-SIDDIQIYN” ASARI MISOLIDA)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N10Kalit so'zlar
murshid, ustoz, pedagog, taʼlim, tarbiya, odob, axloq.Annotasiya
Ushbu maqolada ruhiy tarbiya shayxlari tomonidan ilgari surilgan ustozning maʼnaviy va axloqiy
fazilatlari toʻgʻrisidagi qarashlarini zamonaviy pedagogik faoliyatning nazariy asosini tashkil etadigan kasbiy
odoblar va axloqiga transformatsiya qilish mumkinligi manbalar asosida tadqiq etilgan.
Manbalar
1. Mirziyoyev Sh.M. Adabiyot va sanʼat, madaniyatni rivojlantirish – xalqimiz maʼnaviy
olamini yuksaltirishning mustahkam poydevoridir. Prezident Sh.Mirziyoyevning
Oʻzbekiston ijodkor ziyolilari vakillari bilan uchrashuvdagi maʼruzasi // Xalq soʻzi. 2017.
4 avgust.
2. Horis Musohibiy. Risolatul Mustarshidiyn/Toshkent: “Sharq”, 2020.
3. Muhammad ibn Burhonuddin ibn Xoja Muhammad Rizo Muhammad al-Qozi. Silsilat ulorifiyn
va Tazkiratu-s-siddiqiyn .OʻzR FA SHI qoʻlyozmalar xazinasi: № 11413.
4. Rahmonova Z. J. XII–XV asrlar oʻzbek mumtoz adabiyotida murshid va murid obrazlari.
Filologiya fanlari boʻyicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati.T.2020.
5. Ahmad Yassaviy. Hikmatlar kulliyoti. – Toshkent: Oʻzbekiston, 2011.
6. Alisher Navoiy. Hayrat ul-abror. MAT. 20 tomlik. 7-tom. – Toshkent: Fan, 1991.