OʻQISH KOʻNIKMALARINI OʻRGATISHNING INNOVATSION USULLARI (PRE INTERMEDIATE DARAJALAR UCHUN)
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N22Kalit so'zlar
oʻqitish usullari, matnni tushunish, pre-intermediate darajadagi oʻquvchilar, til oʻzlashtirish, innovatsion taʼlim texnologiyalari, topshiriqqa asoslangan taʼlim, interaktiv oʻqitish, oʻqish strategiyalari, soʻz boyligini rivojlantirish, taʼlimda raqamli vositalar.Annotasiya
Ushbu maqolada pre-intermediate darajadagi til oʻrganuvchilari uchun oʻqitishning turli innovatsion
usullari koʻrib chiqiladi. Interaktiv oʻqish mashgʻulotlari, oʻquv doiralari, raqamli vositalardan foydalanish,
topshiriqqa asoslangan taʼlim va rolli oʻyinlar kabi bir nechta interaktiv va qiziqarli strategiyalar taqdim etiladi.
Maqolada oʻquvchilarning tushunish va eslab qolish qobiliyatini oshirish maqsadida ularga kontekstga asoslangan,
aniq maqsadli oʻqish topshiriqlarini berish va bosqichma-bosqich qoʻllab-quvvatlash zarurligi taʼkidlanadi.
Shuningdek, elektron kitoblar, audiokitoblar va oʻyinli oʻquv vositalari kabi raqamli platforma va ilovalardan
foydalanish orqali oʻqishni yanada qiziqarli qilish muhokama qilinadi. Muallif anʼanaviy uslublarni zamonaviy
raqamli metodlar bilan uygʻunlashtirgan holda aralash yondashuvni taklif qiladi, bu esa oʻquvchilarning turli
ehtiyojlarini qondirishga xizmat qiladi.
Manbalar
1. Abasov Z. A. Student as a subject of pedagogical technology. 2001. — № 2. — P. 39-44.
2. Allayarova S. N. Pedagogik technologiyalar va aktlarni qoʻllash oliy taʼlim sifatini oshirish
omili sifatida. Journal of social research, (6). 2019.
3. Ashurova D.U. Teaching linguistic disciplines in a language university.Collection of
scientific papers based on the materials of the Fourth International Scientific and Practical
Conference (Voronezh, February 19-20, 2019.
4. Harmer J. The Practice of English Language Teaching. – London. 2001.
5. Johnson K. E. The Sociocultural Turn and Its Challenges for Second Language Teacher
Education. // TESOL Quarterly. – London. 2006.
6. Volkov Yu. Traditional and new learning technologies: The principle of complementarity.
Higher education in Russia. – 2003. — P 35-43.