TIBBIYOT OLIYGOHLARIDA “TIBBIY BIOLOGIYA” HAMDA “UMUMIY GENETIKA” FANLARINI OʻQITISHDA INTERFAOL METODLAR SAMARADORLIGI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N34Kalit so'zlar
Tibbiy biologiya, umumiy genetika, interfaol metodlar, zamonaviy pedagogika, tibbiyot taʼlimi, taʼlim samaradorligi, case-study, rol oʻynash, guruhda ishlash, talaba faolligi, analitik tafakkur.Annotasiya
Mazkur maqolada tibbiyot oliy taʼlim muassasalarida “Tibbiy biologiya” hamda “Umumiy genetika”
fanlarini oʻqitishda interfaol taʼlim metodlaridan samarali foydalanish masalalari yoritilgan. Taʼlim jarayonida
zamonaviy pedagogik texnologiyalar, xususan, interfaol usullarni qoʻllash orqali talabalarning fanga boʻlgan
qiziqishini oshirish, bilimlarni mustahkamlash, tahliliy fikrlash va amaliy koʻnikmalarni shakllantirishdagi ijobiy
natijalar tahlil qilingan. Tadqiqot davomida anʼanaviy va interfaol oʻqitish metodlarining taqqosiy tahlili berilgan
hamda interfaol yondashuvlarning ustun jihatlari ilmiy asosda bayon etilgan. Maqolada amaliy misollar asosida
oʻquv jarayonini interfaol tashkil etish boʻyicha tavsiyalar ham keltirilgan.
Manbalar
1. Ermetov E.Ya., Yakhshiboyeva D.E., Maxsudov V.G. Tibbiy taʼlimda didaktika. – Toshkent.
2002. 194 b.
2. Nishonboyev K., Hamidov J. Tibbiy biologiya va genetika. – Toshkent. 2019. – 328 b.
3. Nishonboyev K.N., Hamidov J.H. Tibbiy biologiya va irsiyatdan qoʻllanma. ¬¬– Toshkent.
2005. – 132 b.
4. Xoliqov P. X. Tibbiy biologiya va genetika. – Toshkent. 2002. 291 b.