TIBBIYOT OLIYGOHLARIDA “TIBBIY BIOLOGIYA” HAMDA “UMUMIY GENETIKA” FANLARINI OʻQITISHDA INTERFAOL METODLAR SAMARADORLIGI

Mualliflar

  • Farida Sharipova
  • Anorxol Qoʻngʻirotova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N34

Kalit so'zlar

Tibbiy biologiya, umumiy genetika, interfaol metodlar, zamonaviy pedagogika, tibbiyot taʼlimi, taʼlim samaradorligi, case-study, rol oʻynash, guruhda ishlash, talaba faolligi, analitik tafakkur.

Annotasiya

Mazkur maqolada tibbiyot oliy taʼlim muassasalarida “Tibbiy biologiya” hamda “Umumiy genetika”
fanlarini oʻqitishda interfaol taʼlim metodlaridan samarali foydalanish masalalari yoritilgan. Taʼlim jarayonida
zamonaviy pedagogik texnologiyalar, xususan, interfaol usullarni qoʻllash orqali talabalarning fanga boʻlgan
qiziqishini oshirish, bilimlarni mustahkamlash, tahliliy fikrlash va amaliy koʻnikmalarni shakllantirishdagi ijobiy
natijalar tahlil qilingan. Tadqiqot davomida anʼanaviy va interfaol oʻqitish metodlarining taqqosiy tahlili berilgan
hamda interfaol yondashuvlarning ustun jihatlari ilmiy asosda bayon etilgan. Maqolada amaliy misollar asosida
oʻquv jarayonini interfaol tashkil etish boʻyicha tavsiyalar ham keltirilgan.

Manbalar

1. Ermetov E.Ya., Yakhshiboyeva D.E., Maxsudov V.G. Tibbiy taʼlimda didaktika. – Toshkent.

2002. 194 b.

2. Nishonboyev K., Hamidov J. Tibbiy biologiya va genetika. – Toshkent. 2019. – 328 b.

3. Nishonboyev K.N., Hamidov J.H. Tibbiy biologiya va irsiyatdan qoʻllanma. ¬¬– Toshkent.

2005. – 132 b.

4. Xoliqov P. X. Tibbiy biologiya va genetika. – Toshkent. 2002. 291 b.

##submission.downloads##

Topilgan

2025-04-28

Nashr qilingan

2025-04-29

Qanday ko'rsatish

Sharipova, F., & Qoʻngʻirotova, A. (2025). TIBBIYOT OLIYGOHLARIDA “TIBBIY BIOLOGIYA” HAMDA “UMUMIY GENETIKA” FANLARINI OʻQITISHDA INTERFAOL METODLAR SAMARADORLIGI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(3/S), 237–241. https://doi.org/10.47390/SP1342V5SI3Y2025N34