BOSHLANGʻICH TAʼLIM PEDAGOGIKASIDA OʻQUVCHILARDA NAFOSAT TARBIYASINING OʻRNI

Mualliflar

  • Nargis Djurayeva

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N90

Kalit so'zlar

nafosat tarbiyasi, boshlangʻich taʼlim, estetik did, axloqiy qadriyatlar, muomala madaniyati, taʼlim jarayoni.

Annotasiya

Ushbu maqolada boshlangʻich taʼlim bosqichida oʻquvchilarda nafosat tarbiyasini shakllantirishning mazmun-mohiyati, uning dolzarbligi tahlil qilingan. Nafosat tarbiyasi-bu bolalarda estetik did, axloqiy qadriyatlar, muomala madaniyati va oʻzini tutish qobiliyatlarini rivojlantirish jarayonidir. Maqola boshlangʻich taʼlimda nafosat tarbiyasining ahamiyatini, uning bolalarning shaxsiyatini shakllantirishdagi rolini va taʼlim jarayonidagi oʻrni haqida ilmiy tahlilini oʻz ichiga oladi.

Manbalar

1. Abdullayeva M. “Boshlang‘ich ta’limda ahloqiy tarbiya metodikasi.” O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’lim vazirligi. 2019.

2. Abdiqodirova S.M. pedagogikada nafosat tarbiyasi masalasi. Journal of New Century Innovations, 70(2) 2025 89-94

3. Valiyeva M.M. “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida ma’naviy ahloqiy tarbiyani tashkil etish.” PEDAGOGS 2024 58(3), 100-104

4. Umirova M. “Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasida tarbiya turlari va usullaridan foydalanish imkoniyatlari.” Central Asian Journal of Multidisciplinarry Researchand Management Studiyes, 2024, 1(8), 9-12.

##submission.downloads##

Topilgan

2025-05-10

Nashr qilingan

2025-05-10

Qanday ko'rsatish

Djurayeva, N. (2025). BOSHLANGʻICH TAʼLIM PEDAGOGIKASIDA OʻQUVCHILARDA NAFOSAT TARBIYASINING OʻRNI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(5), 548–552. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I5Y2025N90