AXLOQIY RIVOJLANISH VA NEYROPEDAGOGIK USULLARNING OʻZARO TAʼSIRI

Mualliflar

  • Shaxlo Xudaykulova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI4Y2025N42

Kalit so'zlar

axloqiy rivojlanish, neyropedagogik, kognitiv rivojlanish, axloqiy qaror, ijtimoiy javobgarlik, axloqiy prinsiplar, shaxsiy burch

Annotasiya

Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarning axloqiy rivojlanish va neyropedagogik usullarning o‘zaro munosabati koʻrib chiqiladi. Tadqiqot neyropedagogik usullar orqali yoshlarda axloqiy tushunchalarni rivojlantirishga taʼsirini aniqlashga qaratilgan. Kognitiv rivojlanishning axloqiy qaror qabul qilish jarayonidagi ahamiyati tahlil qilinadi. Topilmalar shuni koʻrsatadiki, taʼlim jarayoniga innovatsion yondashuvlarning integratsiyasi nafaqat oʻqitish sifatini yaxshilashga, balki talabalarning oʻquv jarayonida faol ishtirok etish motivatsiyasini oshirishga yordam beradi. Maqolada amaliyotda qo‘llaniladigan neyropedagogik usullar aniqlangan.

Manbalar

1. Abdullayev A. Axloqiy rivojlanish va ijtimoiy masʼuliyat // Huquq va burch. 2019, №3. 52-bet.

2. Abdurahimov Z. Axloqiy tarbiyaning pedagogik asoslari. -Toshkent: Universitet nashriyoti, 2019. – S. 87.

3. Kohlberg L. The Philosophy of Moral Development. -San Francisco: Harper & Row, 1996, p. 72.

4. G‘oziyev E.G‘. Tafakkur psixologiyasi. -T.: O‘qituvchi. 1990 y. 59 b.

5. Golembo A. Psixologiya i neyropedagogika: integrativnыy podxod. -Moskva: Nauka, 2020. – S. 154.

6. Kolberg L. The Psychology of Moral Development.,-New York: Harper & Row, 1984. – p. 88.

7. Korlberg. Moral Development and Ethical Behavior. 1996, p. 89.

8. Levitin D. Neuroscience and the Classroom: Making Connections. -New York: Midas, 2016. – p. 198

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-05-21

Nashr qilingan

2025-05-27

Qanday ko'rsatish

Xudaykulova, S. (2025). AXLOQIY RIVOJLANISH VA NEYROPEDAGOGIK USULLARNING OʻZARO TAʼSIRI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/4), 274–278. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI4Y2025N42