INGLIZ TILINI ODDIY FAN EKSPERIMENTLARI YORDAMIDA OʻQITISH USULLARI

Mualliflar

  • Malika Matkarimova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI5Y2025N35

Kalit so'zlar

fan eksperimentlari, soʻz boyligini saqlab qolish, amaliy oʻrganish, nutqda ishonch, interfaol oʻqitish, oʻquvchilarning jalb etilishi.

Annotasiya

Ushbu tadqiqot Urganch shahridagi 26-sonli maktabning oltinchi sinf oʻquvchilari orasida atroflimizdagi tabiiy fanlar mavzulari orqali soʻz boyligini oshirish samaradorligini ikki xil oʻqitish usulini solishtirgan holda oʻrganadi. Bir guruh anʼanaviy sinf darslari orqali, ikkinchi guruh esa bogʻbonchilik, sayr qilish va ochiq havoda oʻyinlar kabi interfaol tashqi faoliyatlar bilan shugʻullangan. Natijalar shuni koʻrsatdiki, tabiiy muhitda amaliy va tajribali oʻqitish usullari soʻz boyligini oshirishda anʼanaviy usullarga qaraganda samaraliroq boʻladi. Bu topilmalar til taʼlimiga tashqi faoliyatlarni jalb qilish orqali oʻquvchilarning qiziqishi va bilimlarni saqlab qolishini yaxshilash imkoniyatini koʻrsatadi.

Manbalar

1. Brown, H.D. (2007). Principles of Language Learning and Teaching. Pearson Education.

2. Richards, J.C., & Rodgers, T.S. (2014). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge University Press.

3. Nation, I.S.P. (2008). Teaching Vocabulary: Strategies and Techniques. Heinle Cengage Learning.

4. Swain, M. (2005). The Output Hypothesis: Theory and Research. In E. Hinkel (Ed.), Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning. Routledge.

5. Ur, P. (2012). A Course in English Language Teaching. Cambridge University Press.

6. Lightbown, P.M., & Spada, N. (2013). How Languages are Learned. Oxford University Press.

7. Freeman, D.L. (2016). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford University Press.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-06-25

Nashr qilingan

2025-06-28

Qanday ko'rsatish

Matkarimova, M. (2025). INGLIZ TILINI ODDIY FAN EKSPERIMENTLARI YORDAMIDA OʻQITISH USULLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/5), 203–206. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI5Y2025N35