AKADEMIK LITSEYLARDA ZАMONАVIY RАQАMLI TEXNOLOGIYАLАR IMKONIYАTLАRIDАN FOYDАLАNISH (“INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI” FАNI MISOLIDA)

Mualliflar

  • Yulduzxon Kulidjanova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI7Y2025N38

Kalit so'zlar

raqamli texnologiya, taʼlimni raqamlashtirish, multimediа texnologiyаlаri, taʼlimni modernizatsiya qilish, talabalarning axborot xavfsizligi, elektron dаrslik, elektron oʻquv qoʻllаnmа, gipermаtn.

Annotasiya

Maqolada oʻquvchilarni zamonaviy taʼlimning XXI asr koʻnikmalarini shakllantirish orqali mustaqil hayotga tayyorlash, ijodkorlikni shakllantirish va jamoa boʻlib ishlashni oʻrgatish, nostandart sharoitlarda toʻgʻri, iqtisodiy, ekologik trendlarga mos adekvat yechimini topish, xalqaro baholash dasturlarida ishtirok etib yuqori natijalarni koʻrsata oladigan yoshlarni tarbiyalash hamda ularni zаmonаviy rаqаmli texnologiyаlаr imkoniyаtlаridаn toʻgʻri foydаlаnishga qaratilgan yechimlar haqida soʻz boradi.

Manbalar

1. https://www.researchgate.net/publication/349102060_Elektron_resurlarni_yaratish_texnologiyasi.

2. https://www.researchgate.net/publication/349102060_Elektron_resurlarni_yaratish_texnologiyasi.

3. Begimqulov U.SH. Oliy pedagogik ta’lim tizimiga zamonaviy axborot va kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etishning ilmiy-metodik asoslari: Ped.fan. dok. … dis. –Toshkent: TDPU, 2007. -250 b.

4. Zakirova F., U.Muxamedxanov, Sh.Sharipov, R.G.Isyanov, F.Esonboboev, S.Dottoev. Elektron o‘quv-metodik majmualar va ta’lim resurslarini yaratish metodikasi. Metodik qo‘llanma. – T.: OO‘MTV, 2010. – 57 b.

5. https://www.researchgate.net/publication/349102060_Elektron_resurlarni_yaratish_texnologiyasi.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-08-30

Nashr qilingan

2025-08-30

Qanday ko'rsatish

Kulidjanova, Y. (2025). AKADEMIK LITSEYLARDA ZАMONАVIY RАQАMLI TEXNOLOGIYАLАR IMKONIYАTLАRIDАN FOYDАLАNISH (“INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI” FАNI MISOLIDA). Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(S/7), 260–267. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI7Y2025N38