OʻZBEK SINFLARIDA TILNI VAZIFAGA ASOSLANGAN OʻQITISH (TBLT) SAMARADORLIGI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I10Y2025N90Kalit so'zlar
Vazifaga asoslangan til oʻqitish (TBLT); kommunikativ kompetensiya; Oʻzbekistonda til taʼlimi; oʻquvchi mustaqilligi; motivatsiya; oʻqituvchilarni tayyorlash; baholash; sinfdagi muloqot, global tan olish, rol oʻynash, anʼanaviy oʻqitish, oʻqituvchilar tayyorlash, muloqot, grammatika, lugʻat, ravonlikAnnotasiya
Ushbu matn oʻzbek sinflarida tilni vazifalarga asoslangan oʻqitish (TBLT) samaradorligini oʻrganib, uning kommunikativ kompetensiyani, oʻquvchilarning faolligini oshirish va oʻquvchiga yoʻnaltirilgan taʼlimni yaxshilashdagi afzalliklarini taʼkidlaydi. Unda taʼkidlanishicha, TBLT Oʻzbekistonning taʼlim maqsadlariga mos keladigan boʻlsa-da, oʻqituvchilar malakasini oshirishning cheklanganligi, resurslarning cheklanishi va notoʻgʻri muvofiqlashtirilgan baholash amaliyoti kabi muammolar uning toʻliq amalga oshirilishiga toʻsqinlik qilmoqda.
Manbalar
1. Chunliu Xie, Guangsheng Lan. International Journal of Advances in Applied Sciences, 2025
2. Ashurali Mirzayev. International Journal for Sciences and Technology, 2025. THE MAIN PROBLEMS OF USING TASK-BASED LANGUAGE TEACHING METHOD IN EFL CLASSES IN UZBEKISTAN HIGHER EDUCATION SYSTEM
3. Baxtiyorova, Sabrina, and Mohigul Jamolova. "USING FAIRY TALES TO ENHANCE COMPREHENSION SKILLS." Modern Science and Research 3.12 (2024): 873-876.
4. Bakhtiorovna, Jamolova Mokhigul. "Techniques for Fostering English Language Critical Thinking in Elementary School Pupils by Using Fairy Tales." Excellencia: International Multi-disciplinary Journal of Education (2994-9521) 2.4 (2024): 263-268.
5. Factors Affecting Task-Based Language Teaching from Teachers’ Perspectives, T. Le, 2014
6. The Importance Of Task-Based Teaching Method In Foreign Language Acquisition In ESP Groups Of Higher Education Universities In Uzbekistan (On The Example Of English)
7. Khujakulov Sunnatullo, Shukurova Sabokhat, Kurbonova Shakhlo, Turayeva Dilfuza, Azizova Dilfuza, Turayeva Dilbar, Aminova Zebo, Educational Administration: Theory and Practice, 2024