GRAMMATIK TUSHUNCHALARNI O‘ZLASHTIRISH JARAYONIDA TANQIDIY FIKRLASH TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5SI9Y2025N95Kalit so'zlar
tanqidiy fikrlash, grammatik tushunchalar, til ta’limi, metakognitiv ko‘nikmalar, lingvistik tahlil, interaktiv metodlar.Annotasiya
Maqolada grammatik tushunchalarni o‘zlashtirish jarayonida tanqidiy fikrlash texnologiyasining o‘rni va ahamiyati yoritilgan. Tadqiqot doirasida tanqidiy fikrlash texnologiyasining asosiy komponentlari, ularning til ta’limi jarayoniga integratsiyalashuv mexanizmlari va amaliy qo‘llanish usullari tahlil qilingan. Eksperimental tadqiqot natijalari tanqidiy fikrlash texnologiyasi grammatik tushunchalarni chuqur anglash, mustaqil tahlil qilish va amaliyotda qo‘llash ko‘nikmalarini rivojlantirishda samarali vosita ekanligini ko‘rsatdi.
Manbalar
1. Paul R., Elder L. Critical Thinking: Tools for Taking Charge of Your Learning and Your Life. – New Jersey: Prentice Hall, 2001.
2. Загашев И.О., Заир-Бек С.И. Критическое мышление: технология развития. – СПб: Альянс-Дельта, 2003..
3. Муштавинская И.В. Технология развития критического мышления на уроке и в системе подготовки учителя. – СПб: КАРО, 2009.
4. Fisher D., Frey N. Improving Adolescent Literacy: Content Area Strategies at Work. – New Jersey: Pearson, 2012.
5. Wallace M., Wray A. Critical Reading and Writing for Postgraduates. – London: SAGE, 2011.
6. Facione P.A. Critical Thinking: What It Is and Why It Counts. – California: Measured Reasons, 2015.
7. Brookfield S.D. Teaching for Critical Thinking. – San Francisco: Jossey-Bass, 2012.
8. Elder L., Paul R. The Miniature Guide to Critical Thinking. – California: Foundation for Critical Thinking, 2010.
9. Купалова А.Ю. Теория и практика обучения русскому языку. – М.: Академия, 2005.
10. Мезенцева С. В. Приёмы (технологии) критического мышления. Вестник науки. – 2021. – № 4 (37).
11. Раимбекова, Г. К. Использование технологии развития критического мышления через чтение и письмо на уроках русского языка и литературы. European research. 2016.





