ZAMONAVIY TAʼLIM PARADIGMALARI (RAQAMLI TAʼLIM, KOMPETENSIYAVIY YONDASHUV, UZLUKSIZ TAʼLIM): IJTIMOIY-FALSAFIY TAHLIL

Mualliflar

  • Ilxom Rajabov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I11Y2025N20

Kalit so'zlar

taʼlim falsafasi, raqamli taʼlim, kompetensiya, uzluksiz taʼlim, innovatsiya, maʼnaviyat.

Annotasiya

Maqolada zamonaviy taʼlim paradigmalari – raqamli taʼlim, kompetensiyaviy yondashuv va uzluksiz taʼlim – ijtimoiy-falsafiy tahlil asosida oʻrganilgan. Taʼlimning mazmuni, metodologiyasi va qadriyatlar tizimi transformatsiyasi jarayonida inson omilining ustuvorligi asoslab berilgan.

Manbalar

1. Mirziyoyev Sh.M. Yangi Oʻzbekiston strategiyasi. – T.: Oʻzbekiston, 2021.

2. Kun T. Struktura nauchnyx revolyutsiy. – M.: Progress, 1975.

3. Karimov B., Toʻrayev I. Oqilona qadriyat moʻljallari. – T.: Ma’naviyat, 2015.

4. Jenkins H. Convergence Culture. – New York: NYU Press, 2006.

5. Joʻrayev N. Raqamli tafakkur falsafasi. – T.: Fan, 2020.

6. Yusupov Sh. Ta’lim va insonparvarlik falsafasi. – T.: Oliy ta’lim, 2021.

7. Xolbekov M. Ma’naviyat va oʻzgarishlar falsafasi. – T.: Oʻzbekiston, 2018.

8. Mirziyoyev Sh.M. Milliy tiklanishdan – milliy yuksalish sari. – T.: Oʻzbekiston, 2019.

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-11-02

Nashr qilingan

2025-11-02

Qanday ko'rsatish

Rajabov, I. (2025). ZAMONAVIY TAʼLIM PARADIGMALARI (RAQAMLI TAʼLIM, KOMPETENSIYAVIY YONDASHUV, UZLUKSIZ TAʼLIM): IJTIMOIY-FALSAFIY TAHLIL. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(11), 119–123. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I11Y2025N20