MATEMATIK KREATIV TAVSIFDAGI MASALALARNING BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KREATIV FIKRLASHINI FANLARARO ABSSESSIAL VA ORDINATAL BOG‘LAB SHAKLLANTIRISHDAGI O‘RNI VA ROLI

Mualliflar

  • G‘ayrat Xudayberganov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N51

Kalit so'zlar

kreativ fikrlash, muammoli ta’lim, fazo, mantiq, muammo, yondashuv, xotira, qobiliyat, aloqa, mulohaza, abstraksiya.

Annotasiya

Maqolada matematikadan kreativ tavsifdagi masalalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kreativ fikrlashini fanlararo abssessial va ordinatal bog‘lab shakllantirishdagi o‘rni va roli o‘rganilgan.

Manbalar

Bikbayeva N.U. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. – T.: “O‘qituvchi”, 2007. -208 b.

Богоявленская Д.Б., Сусоколова И.А. Генезис интеллектуальной деятельности. -М.: Академия, 1990. -С. 159-471

Дружинин В.Н. Психология общих способностей. -СПб.: “Питер”, 2007. -368 с.

Леонтьев А.Н., Пономарев Я.А., Гиппенрейтер Ю.Б. Опыт экспериментального развития исследования мышления. -М., 1981. -С. 269-280.

Jumayev M.E. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. -T.: “Yangi asr avlodi”, 2006.-186.

Хабиб Р.А. Организация учебно-познавательной деятельности учащихся. -М.: “Педагогика”. -1979.

Qosimov F.M. Boshlang‘ich sinf matematika darslarida ijodiy topshiriqlar ustida ishlash (uslubiy qo‘llanma). -Buxoro, 2005. -138 b.

Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития. -М., 1994. -С. 23-44.

Лютова С.К. Развитие личности и креативности школьников с различными уровневыми и структурными характеристиками интеллекта. Дисс. …кан. психол. наук. -СПб., 2000.

##submission.downloads##

Topilgan

2023-09-22

Nashr qilingan

2023-09-23

Qanday ko'rsatish

Xudayberganov, G. (2023). MATEMATIK KREATIV TAVSIFDAGI MASALALARNING BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KREATIV FIKRLASHINI FANLARARO ABSSESSIAL VA ORDINATAL BOG‘LAB SHAKLLANTIRISHDAGI O‘RNI VA ROLI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(9). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N51