FACTORS FOR THE DEVELOPMENT OF A SOCIO-POLITICAL PROCESS AIMED AT STRENGTHENING ACTIVE CIVIL COMPETENCE IN FUTURE TEACHERS

Authors

  • Nargiza Asadullaeva

DOI:

https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N37

Keywords:

active civil competence, peace, tranquility, social activity, intellectual potential, innovative ideas, technologies, reforms, enlightenment, spirituality, civil culture, legal culture, moral culture, universal values, terrorism.

Abstract

This article covers the role of future teachers in social activity, social and political life of society, the youth policy of our state, the participation of young people in fundamental reforms carried out in our country, the experiences of developed countries in strengthening active civil competence in young people.

References

Мирзиёев Ш.М. Нияти улуғ халқнинг иши ҳам улуғ, ҳаёти ёруғ ва келажаги фаровон бўлади. 3-том. – Тошкент: Ўзбекистон, 2019. – Б.400.

Мирзиёев Ш.М. Миллий тикланишдан – миллий юксалиш сари. 4-том. – Тошкент: Ўзбекистон, 2020. – Б.452.

Karimova О. Huquq ta’limini o‘qitish metodikasi. Toshkent.: O‘zbekiston . 2011 yil, -B.23.

Инсон ҳуқуқлари Умумжаҳон Декларацияси. БМТнинг Ўзбекистон Республикасидаги Ваколатхонаси. Инсон ҳуқуқлари бўйича Ўзбекистон Республикаси Миллий маркази.Тошкент.1998. –Б. 9.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг ПҚ-3160-сон “Маънавий маърифий ишлар самарадорлигини ошириш ва соҳани ривожлантиришнин янги босқичга кўтариш тўғрисида “ги Қарори. // Халқ сўзи. 2017 йил 28 июь.

Иминов Б.К. Манфаатлар – сиёсат ва мафкура. – Т.: Минҳож, 2002. - Б. 13 – 14.

Николаев Г.Г. Воспитание гражданских качеств подростков в детских обществен-ных объединениях. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Екатеринбург, 1999. –С. 23.

Ҳусниддинов З. Ўзбекистонда диний бағрикенглик (монография).- Т.: Тошкент ислом университети, 2006. – Б. 8–9.

Алиқулов Қ.Ҳ. Ёшларда иқтисодий фаолликни шакллантиришнинг ахлоқий ва эстетик жиҳатлари. Фалсафа фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертация автореферати. –Самарқанд, 2018. – Б.16.

Джураева Б.Р. Формирование педагогической культу¬ры у будущих учителей в процессе профессиональной подготовки при изучении дисциплин педагогического цикла. Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Тошкент: 2002. –С. 22.

Ашурова С.И. Махсус фанларни модуллар ўқитиш жараёнини ташкил қилиш ва ўтказиш // Касб-ҳунар таълими. –Тошкент: 2004. – № 5.

Мансуров Ш. Демократик жамият қуришда жаҳон тажрибаси ва Ўзбекистон модели. –Тошкент: Ўзбекистон, 2003.

Маънавият асосий тушунчалар изоҳли луғати. Ғ.Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи. –Тошкент: 2013. – Б.488.

Қодирова З. Ўзбекистон жамияти ҳаётининг барча соҳаларини ислоҳ қилишда ёшларнинг ижтимоий фаоллиги. Фалсафа фанлари д-ри... дис. –Т., ЎзФА Фалсафа ва ҳуқуқ инс-ти, 1999

Rotschild J.Ethnopolick: a conceptial framework. - W.-Y..1981. - P. 7; Komaroff J. Op.clt. - P.667; Glazer N. Op.cit.- P.141-176.

Published

2023-07-14

How to Cite

Asadullaeva, N. (2023). FACTORS FOR THE DEVELOPMENT OF A SOCIO-POLITICAL PROCESS AIMED AT STRENGTHENING ACTIVE CIVIL COMPETENCE IN FUTURE TEACHERS. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(7), 258–265. https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N37