BO‘LAJAK PEDAGOGLARDA KASBIY DEFORMARSIYANI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK USULLARI

Авторы

  • Mahliyo To’lanova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI4Y2024N44

Ключевые слова:

deformatsiya, ta'lim munosabatlari ishtirokchilari, hamkor tashkilotlar, talabalar ta'lim yo'nalishi, professional kompetensiyalar, shaxsiy va kasbiy rivojlanish, pedagogika tushunchasi hamkorlik, qonunchilik ta’lim dasturlari, uzluksiz ta'lim.

Аннотация

Ushbu maqolada  oliy ta’lim muassasalarida kasbiy rivojlanishni takomillashtirish va ta'lim sohasidagi munosabatlar va  ishtirokchilar o'rtasidagi deformatsiya (mehnatga moslashish, ko’nikish) amaliyotning ilmiy va amaliy tadqiqotlariga bag'ishlangan. Talabalarda kasbiy deformatsiya yondashuvning o‘rni va ahamiyati haqida so‘z yuritiladi. Mamlakatimizni iqtisodiy, siyosiy va ma’naviy jixatdan  ertangi kuni hisoblangan bo‘lajak pedagoglarni o‘z kasbini mohir ustasi bo‘lib yetishishi uchun tavsiyalar berilgan.

Библиографические ссылки

Shavkat Mirziyoyev. Erkin va farovon, demokratik O’zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. –Toshkent: “O’zbekiston”, 2016. 13-bet.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 08.06.2021 yildagi PQ-5140-son

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarori, 30.12.2021 yildagi 792-son4. G‘oziyev E.G‘. Oliy maktab psixosi. -T.: O‘qituvchi, 1997. – 197 b. 4.K.B.Qodirov “Kasb tanlashga tayyorlashning psixologik jihatlari va professional loyihalar” Toshkent, 2001. – 36 b.

Tolipov O‘Q Oliy pedagogik ta’lim tizimida umummehnat va kasbiy ko‘nikma

hamda malakalarni rivojlantirishning pedagogik texnologiyalari/ Monografiya. – T.: Fan, 2004.b – 73-80.

Загрузки

Опубликован

2024-07-11

Как цитировать

To’lanova, M. (2024). BO‘LAJAK PEDAGOGLARDA KASBIY DEFORMARSIYANI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK PSIXOLOGIK USULLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/4). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI4Y2024N44