ТУРИСТИК МАҲСУЛОТ ДИВЕРСИФИКАЦИЯСИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N16

Авторы

  • Шухрат Рахмонов

Ключевые слова:

туризм
туристик маҳсулот
диверсификация
барқарор ривожлашиш
иқтисодий барқарорлик

Аннотация

Мазкур мақолада туристик маҳсулот диверсификациясининг аҳамияти, унинг асосий йўналишлари ва амалиётда қўлланилаётган муваффақиятли моделлари таҳлил қилинади. Шунингдек, диверсификация жараёнида юзага келиши мумкин бўлган муаммо ва мураккабликлар ҳамда уларни бартараф этиш йўллари кўриб чиқилади. Шу билан бир қаторда, мақолада туристик маҳсулот диверсификацияси орқали туризм соҳасини ривожлантириш бўйича хулосалар келтирилади.

Read More

Загрузки

Прислана

2024-08-30

Опубликован

2024-08-31

Как цитировать

Рахмонов, Ш. (2024). ТУРИСТИК МАҲСУЛОТ ДИВЕРСИФИКАЦИЯСИНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N16