ПЕДАГОГИК КОМПЕТЕНЦИЯЛАРНИ ШАКЛЛАНИШИДА МАЛАКАВИЙ АМАЛИЁТНИНГ ЎРНИ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N75Ключевые слова:
педагогик амалиёт, педагогик компетенциялар, касбий тайёргарлик, амалий машғулотлар, таълим технологиялари, педагогик таълим, малакавий амалиёт.Аннотация
Ушбу мақолада педагогик компетенцияларни шакллантириш жараёнида малакавий
амалиётнинг аҳамияти таҳлил қилинган. Тадқиқотда Ўзбекистон ва хорижий мамлакатлардаги
педагогик амалиётни ташкил этиш тажрибалари ўрганилган, уларнинг асосий муаммолари аниқланган
ва ҳал этиш бўйича таклифлар ишлаб чиқилган. Мақолада педагогик амалиёт жараёнида талабаларнинг
касбий компетенциясини шакллантириш учун индивидуаллаштирилган ёндашувни жорий қилиш ва
амалиёт муддатларини узайтиришнинг аҳамияти кўрсатилган. Шунингдек, амалиётни ташкил этишда
замонавий таълим технологияларидан фойдаланиш зарурияти таъкидланган.
Библиографические ссылки
1. Жабборов А.М. Ўзбек мактаби ўқитувчисининг психологик ва этник хсусиятлари //
псих. фан. докт. дисс. –Т.: 1999, 317 б.
2. Мухамедова Д.Г. Совершенствование социально-психологический подготовки
менеджера образования к инновационной деятельности // дисс... док. соц. наук. –
Т.: 2015, 362 с.
3. Асадов Ю.М. Индивидуально-психологические особенности учителя как факторы
развития профессионализма // дисс... канд. психол. наук. –Т.: 2008, 108 с.
4. Алимова Г., Арипова З. Мамлакатимиз таълим тизимида инновациялар. biznesdaily.
uz http://www.biznes-daily.uz/ru/birjaexpert/15844-mamlakatimiz-talimtizimida-
innovatsiyalar
5. Махмутова Г.М. Олий таълим тизимида талабаларнинг маънавий
шаклланишининг ижтимоий-педагогик хусусиятлари: Дис. ... пед. фан. ном. –
Тошкент: 2004. – 179 б.
6. Саидаҳмедов Н.С., Абдувоҳидов С. Касб таълим ўқитувчисининг педагогик
фаолияти модели. –Т.: “Фан ва технология”, 2014,, 128 б.
7. Морозов С. Профессиональная школа сегодня и завтра // Народное образование,
1994, №5,- с.52-57. Аҳлиддинов Р.Ш. Умумий ўрта таълимни
такомиллаштиришнинг ташкилий-педагогик асослари: Пед.фан.ном... дисс. –
Тошкент, 1998. – 163 б.
8. Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего
педагогического образования-М.: Просвещение. 1990.-141 с.
9. Бондаревская Е.В. Совершенствование научного руководства подготовкой
студентов к воспитательной работе с учащимися в период практики // Из опыта
организации педагогической практики студентов - Ростов н/Д., 1972. -С. 10-15.
10. Бозиев, Р.С. Способы представления теоретических знаний в курсе педагогики для
будущих учителей (Круглый стол) / Р.С. Бозиев, Л.П. Стрельницкая // Педагогика. -
2004. - №8. - с. 3-4.
11. Hilola Mamadiyorova, Zilola Arslonova, & Dilafroz Xamzayeva (2021).
EINFLUSSFAKTOREN AUF DEN UNTERRICHT. Academic research in educational
sciences, 2 (CSPI conference 2), 359-364.
12. Bahromjon Bakhtiyor Ogli Joraboev, & Hilola Erkiyor Kizi Mamadiyorova (2022).
GAMIFICATION IS AN EFFECTIVE METHOD TO TEACH THE ENGLISH LANGUAGE.
Academic research in educational sciences, 3 (7), 119-125.