TAʼLIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI QOʻLLASH

Авторы

  • Markhabo Sattarova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N96

Ключевые слова:

raqamli texnologiyalar, taʼlimda innovatsiyalar, elektron darsliklar, masofaviy taʼlim, pedagogik malaka, taʼlim samaradorligi, taʼlim infratuzilmasi, multimedia vositalari, oʻquv jarayonining interaktivligi.

Аннотация

Ushbu maqola taʼlimda raqamli texnologiyalarni qoʻllashning ahamiyati, imkoniyatlari va
muammolarini oʻrganadi. Maqolada raqamli vositalar, masalan, elektron darsliklar, multimedia platformalari va masofaviy taʼlimning taʼlim jarayonidagi samaradorligi va oʻquvchilarning bilim olishdagi faolligini oshirishdagi roli tahlil qilinadi.

Библиографические ссылки

1. R. Xodjayev va A. Karimov. (2020). "Ta'limda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari".

Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 45-67-betlar.

2. Sh. Aliyev. (2019). "Zamonaviy pedagogika va AKT". Samarqand: Nodirabegim nashriyoti,

32-48-betlar.

3. A. Ivanov. (2018). "Elektron ta'lim texnologiyalari: nazariya va amaliyot". Moskva:

Prosveshchenie nashriyoti, 100-120-betlar.

4. R. Smith. (2021). "Digital Education: Global Practices and Perspectives". London:

Routledge, 210-230-betlar.

5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-4642-son qarori (2020). "Raqamli

iqtisodiyotni rivojlantirish bo‘yicha chora-tadbirlar to‘g‘risida".

6. D. Babaraximova. (2022). "Zamonaviy texnologiyalarning ta'limga integratsiyasi".

Axborot Texnologiyalari va Ta'lim Jurnali, 9(2), 45-58.

7. Siddiqov. (2023). "O‘zbekiston ta'lim tizimida raqamli texnologiyalarni joriy etish:

imkoniyat va istiqbollar". Ta'lim Innovatsiyalari Jurnali, 15(1), 102-115.

8. A. Shukurov. (2021). "Raqamli ta'limning rivojlanishiga oid xalqaro tajribalar". Xalqaro

Ta'lim Jurnali, 24(3), 88-97.

Загрузки

Опубликован

2024-12-22

Как цитировать

Sattarova, M. (2024). TAʼLIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNI QOʻLLASH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(12), 660–664. https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I12Y2024N96