BO'LAJAK O'QITUVCHILARNI SCAMPER TEXNIKASI ORQALI BOLALARNING KREATIV TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHGA O'RGATISH METODIKASI

Авторы

  • Aziza Karimova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N56

Ключевые слова:

SCAMPER texnikasi, kreativ tafakkur, bo'lajak o'qituvchilar, pedagogik metodika, intellektual rivojlanish, innovatsion ta'lim.

Аннотация

Ushbu maqolada bo'lajak o'qituvchilarni SCAMPER texnikasi orqali bolalarning kreativ tafakkurini rivojlantirishga o'rgatish metodikasi tahlil qilingan. Adabiyotlar tahlili asosida SCAMPER texnikasining nazariy asoslari, uni ta'lim jarayoniga tatbiq etish metodikasi va bo'lajak o'qituvchilarni tayyorlash masalalari yoritilgan. Maqolada kreativ tafakkurni rivojlantirish metodikasi, pedagogik sharoitlar va tavsiyalar keltirilgan.

Библиографические ссылки

1. O'zbekiston Respublikasining "Ta'lim to'g'risida"gi Qonuni. (2020). Toshkent.

2. Мусаев, П.М., Қодиров, Б.С. (2023). Креатив педагогика асослари. Тошкент: Наврўз.

3. Шарипов, Ш.С. (2023). Креатив таълим методлари. Тошкент: Фан.

4. Турдиева, М.А. (2023). Бўлажак ўқитувчиларни инновацион фаолиятга тайёрлаш. Педагогик таълим, 4, 123-130.

5. Юсупова, Ф.М. (2023). Олий таълимда креатив ёндашувлар. Тошкент: Академнашр.

6. Ахмедова, Л.Т. (2022). Замонавий таълим технологиялари. Тошкент: Ўқитувчи.

7. Раҳимов, Б.Х., Содиқова, Г.Ш. (2023). Педагогик инновациялар. Тошкент: Янги аср авлоди.

8. Эргашева, Г.Б. (2023). Бўлажак ўқитувчиларни тайёрлаш методикаси. Тошкент: Фан ва технология.

9. Алимов, А.А. (2023). Педагогик технологиялар. Тошкент: Иқтисод-молия.

10. Абдуллаева, Ш.А. (2023). Креатив таълим методларини ривожлантириш. Замонавий таълим, 5, 88-95.

11. Низомова, С.С. (2023). Педагогик маҳорат асослари. Тошкент: Тафаккур.

Загрузки

Прислана

2025-01-04

Опубликован

2025-01-04

Как цитировать

Karimova, A. (2025). BO’LAJAK O’QITUVCHILARNI SCAMPER TEXNIKASI ORQALI BOLALARNING KREATIV TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHGA O’RGATISH METODIKASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/10). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI10Y2024N56