НЕМИС АДАБИЁТШУНОСЛИГИДА ЖАНРНИНГ ЎРНИ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V3SI3Y2023N25Kalit so'zlar
анр, сюжет, ҳикоя , тасвир ифодалари.Annotasiya
Ушбу маколада немис адабиётидаги жанр тушунчаси ва унинг алоҳида дунё тажрибаларини ўзида мужассам этган адабий алоқаларнинг бирлашган ташкилий шакли ва адабиётшуносликда насрий жанрлар таснифи адабиётнинг миллий хусусиятлари, тил имкониятларига боғлиқ равишда турлича амалга оширилиши тўғрисида фикр юритилади.
Manbalar
Турғунов С.Т. Таълим муассасаларини бошқаришда инновацион фаолият. // ж. Узлуксиз таълим. – Т., 2006. — №4. – Б.4.
Педагогик атамалар луғати. – Т.: ЎзПФИТИ, 2008. – 136 б.
Абу Наср Фаробий. Фозил одамлар шаҳри. −Т.: А.Қодирий номидаги халқ мероси нашриёти, 1993. − 222 б.
Запесоцкий А.С. Образование: философия, культурология, политика / А.С. Запесоцкий. -М.: Наука, 2002. - 456 с.
Баранчеев В. Управление знаниями: Учебное пособие (журнал «Мар¬кетинг». Специальный выпуск № 29) / В.Барачеев. – М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2005. – 144 с.
Simonton D.K. Creativity: Cognitive, personal, developmental and social aspects // American Psychologist. 2000. V. 55. – P. 151–158.
Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека. – М.: Прогресс, 1994. – 480 с.
Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. СПб.: Питер, 2009. – 434 с.
Бьюзен Т. Могущества творческого интеллекта / Т. Бьюзен. - Минск: Попурри, 2004. – 160 с.
Арипджанова А.Р. Таълимни ахборотлаштириш шароитида олий таълим муассасалари педагогларининг креатив салоҳиятини ривожлантириш: Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (ПҳД). ... дисс. Автореф. – Т., 2017. – 50 б.
Юнусова Д.И. Бўлажак математика ўқитувчиларини инновацион фаолиятга тайёрлаш назарияси ва амалиёти: педагогика фанлари доктори. ...дисс. – Тошкент, 2012. – 47 б.