ДАВЛАТ ИНТЕРАКТИВ ХИЗМАТЛАРИ ТИЗИМИ АСОСИДА КАДРЛАР БАНДЛИГИНИ ВА УЛАРГА ТАЛАБНИ БАҲОЛАШ
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N47Kalit so'zlar
хизматлар, давлат, хизматлари, портали, интерактив, мониторинги.Annotasiya
Мақола мақсади уагона интерактив давлат хизматлари портали орқали тақдим этиладиган интерактив хизматлар сифати мониторинги жараёнларини моделлаштириш ва Ягона интерактив давлат хизматлари порталига мунофиқлаштиришга мулжалланган ОТМ кадрлари фаолиятини ва уларга бшлган талабни мониторинг килиш интерактив хизматини яратишдан иборат. Тадқиқот вазифаси интерактив хизматлар сифати мониторинги жараёнларини моделлаштириш ва Ягона интерактив давлат хизматлари порталига мунофиқлаштиришгаК мулжалланган ОТМ кадрлари фаолияти ва уларга бўлган талабни мониторинг килиш интерактив хизматини яратишдан иборат.
Manbalar
Yimbo, D. W. (2011), Analyzing e-government in developing countries using a Stages Model approach: A case study. Minnesota: University of Minnesota. ISBN: 9781124603629
Zweers K and Planque', K. (2001), "Electronic Government, From the Organizational Based Perspective Towards the Client Oriented Approach! ', In: Designing E Government, Prins J. E. J.(Ed.), Kluwer Law international, pp. 92
Wagner, et al., (2003): Enhancing Egovernment in Developing Countries: Managing Knowledge through Virtual Communities, Electronic Journal on Information Systems in Developing Countries, 14 (4)1-20.
United Nations, (2010). e-government Survey 2010 From e-government to Connected Governance. New York: Department of Economic and Social Affairs.
United Nations, (2012). e-government Survey 2012 e-government for the People. New York: Department of Economic and Social Affairs. Retrieved March 7, 2012
Бычкoв Д., Чaгин К. Кoдекс лучшей прaктики предoстaвления сoциaльных услуг, М., Фoнд «Институт экoнoмики гoрoдa», 2006.
Зaхaрoвa С. В. Педaгoгический мoнитopинг экoлoгическoгo oбрaзoвaния шкoльникoв: Дис…. кaнд. пед. нaук. 13.00.02. Екaтеринбург, 1999., C. 29.
Чуринa Л. A. Мoнитopинг учебнoй деятельнoсти в иннoвaциoннoм oбрaзoвaтельнoм учреждении кaк фaктoр рефлексивнoгo упрaвления: Дис… кaнд. пед. нaук. 13.00.01. – М., 2002.,C. 37.