QOFIYA ASOSLARIDAGI MATNLARNING LINGVOKOGNITIV XUSUSIYATLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N36Kalit so'zlar
lingvokognitiv tahlil, etnos, qofiyali matnlar, reklama, estetik joziba, matn birliklari, muloqat vositalari, visual ko‘rinish, verbal va noverbal holat, gazeta, jurnallar.Annotasiya
Ushbu maqolada qofiya asosida yaratilgan reklama matnlari lingvokognitiv jihatdan tadqiqqa uchragan. Reklama matnlarining bunday asosda ifodalanishi reklamaning noan’anaviy tarzda ifodalanishiga imkon yaratib beradi. Maqolada qofiyali reklama matnlari bilan qofiyasiz reklama matnlarining bir-biridan farqli jihatlari ochib berilgan. Matnlarni qofiyalashni tinglovchiga qay darajada ta’sir qilish kuchiga urg‘u berilgan. Qofiyalash matnlarining turli darajalari haqida mulohazalar berilgan.
Manbalar
1. Дзикевич С.А. Эстетика рекламы. M., 2004, 232 с.
2. Kudratova Shahnoza. Reklama matnlarining o‘ziga xos xususiyatlari. Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. 2022-yil. 191-bet.
3. M. Solijonov, Reklama matnlarida turg‘un birikmalarning lingvistik xususiyatlari. Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies. 2022-yil. 536-bet.