QOFIYA ASOSLARIDAGI MATNLARNING LINGVOKOGNITIV XUSUSIYATLARI

Mualliflar

  • Nilufar Allaberganova

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N36

Kalit so'zlar

lingvokognitiv tahlil, etnos, qofiyali matnlar, reklama, estetik joziba, matn birliklari, muloqat vositalari, visual ko‘rinish, verbal va noverbal holat, gazeta, jurnallar.

Annotasiya

Ushbu maqolada qofiya asosida yaratilgan reklama matnlari lingvokognitiv jihatdan tadqiqqa uchragan. Reklama matnlarining bunday asosda ifodalanishi reklamaning noan’anaviy tarzda ifodalanishiga imkon yaratib beradi. Maqolada qofiyali reklama matnlari bilan qofiyasiz reklama matnlarining bir-biridan farqli jihatlari ochib berilgan. Matnlarni qofiyalashni tinglovchiga qay darajada ta’sir qilish kuchiga urg‘u berilgan. Qofiyalash matnlarining turli darajalari haqida mulohazalar berilgan.

Manbalar

1. Дзикевич С.А. Эстетика рекламы. M., 2004, 232 с.

2. Kudratova Shahnoza. Reklama matnlarining o‘ziga xos xususiyatlari. Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. 2022-yil. 191-bet.

3. M. Solijonov, Reklama matnlarida turg‘un birikmalarning lingvistik xususiyatlari. Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies. 2022-yil. 536-bet.

4. https://uz.wikipedia.org/wiki/Qofiya

##submission.downloads##

Topilgan

2024-08-31

Nashr qilingan

2024-08-31

Qanday ko'rsatish

Allaberganova, N. (2024). QOFIYA ASOSLARIDAGI MATNLARNING LINGVOKOGNITIV XUSUSIYATLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I8Y2024N36